Coconut, zat er veel lekkers tussen? Wij hebben de eerste editie meegedaan. Had nu alleen m'n leuke dingen potje al leeg
Coconut
Geplaatst: 04-03-21 19:01
Es_ther schreef:
Coconut schreef:
Gisteren hebben we de online proeverij van Rigters bier gedaan. Erg leuk en verrassend! Vandaag ons eigen blond bier gebrouwen
Wanneer mag ik dat blond biertje komen proeven
Over een paar weken is hij echt klaar
Coconut
Geplaatst: 04-03-21 19:01
idinn schreef:
Wat lief!
Coconut, zat er veel lekkers tussen? Wij hebben de eerste editie meegedaan. Had nu alleen m'n leuke dingen potje al leeg
Ja hele leuke dingen! En lekker bier
Jilletje
Geplaatst: 04-03-21 19:02
Ik heb deze gekregen vandaag
pradadaan
Geplaatst: 04-03-21 20:38
Oeps! Ik kocht steeds een paar moersleutel biertjes maar vond het bijna zonde om ze te drinken dus heb steeds een ander gepakt en nu is dit dus mijn moersleutel collectie geworden (Het zijn allemaal verschillende biertjes)
Nu heb ik deze gepakt, voor mijn verjaardag gehad en onwijs lekker!
Oehhh moersleutel is echt goed! Tip; wij hebben een blikopener om de bovenkant van de blikken los te schroeven. Kun je ze leuk bewaren met bijvoorbeeld een klein plantje erin
Jilletje
Geplaatst: 04-03-21 22:20
Echwel schreef:
Jilletje schreef:
Ik heb deze gekregen vandaag [ [url=m/zlmYM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is weer weekend! Dus tijd om een lekker biertje in te schenken Gisteren weer een mooie buit bij de Mitra gescoord. Vriendje helemaal blij met de Deadpool van het Uiltje
Deze drink ik nu, en deze is echt heel goed te drinken! Lekkere koffiesmaak, maar niet zo zwaar als een stout. Anders rol ik van de bank af, zo op een lege maag
Meegenomen na mijn weekje vakantie in Borger, ik vind hem heel lekker!
Ilse_123
Geplaatst: 05-03-21 23:19
Jilletje schreef:
Ik heb deze gekregen vandaag [ [url=m/zlmYM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oe ja, dat is een van mijn favorieten
marygoround
Geplaatst: 06-03-21 12:42
Gisteravond deze op, deed niet onder voor een echt fruitdrankje! Wel lekker maar heeft voor mij niet zo veel met bier te maken. Sluit niet uit dat ik hem in de zomer nog een keer haal.
Oeh ik ook.. klinkt goed! Op m'n lijstje zetten om ook te proberen..
Gister ook weer wat biertjes gehaald bij de Mitra. Zag een vrolijk ingepakt flesje a €15, dus zei tegen m'n vriend: die wil ik wel binnenkort voor m'n verjaardag. Vervolgens gaan we met een tasje vol bier naar huis met exemplaren van €12 er tussen
Dat Untappd werkt voor mij trouwens niet. Als ik aan het bier zit wil ik daar vooral van genieten met het gezelschap, denk er ook niet aan om er dan iets op te zetten haha.
Anoniem
Geplaatst: 07-03-21 13:50
Die barbar is lekker inderdaad!
Ja ik vind opzich niet erg hoor €12/bier.. als ze maar niet te lekker zijn, want als vaste favoriet is het dan wel prijzig