Ooh wat een leuk ideeen topic! Helaas nu streng aan dieet, dus nig even wachten... Maar kan hier straks áls ik weer alles mag eten zeg maar, genoeg inspiratie op doen.
Banyu
Geplaatst: 21-04-16 18:46
Patatje oorlog met curry en uitjes alles zeg maar. Noemen wij hier moeilijk.
Ik had nog pastasaus over en geen zin om te koken, dus net hetzelfde als gisteravond gegeten
AlwaysH
Geplaatst: 21-04-16 20:32
Mijn eten was witlof met aardappelschijfjes en een vegetarische kaassnitchzel! Jus van de snitchzel zelf ging over de aardappeltjes en witlof (wat ik tot een smurrie prakte ).
Maanlicht
Geplaatst: 21-04-16 22:36
Oven geroosterde asperges met sriracha poeder, aardappeltjes en een biologische kipschnitzel:
@meisje_ provinciale kruiden? Ik ken alleen provencaalse kruiden, of bedoel je die?
Wat komen er lekkere dingen voorbij
Westernfreak
Geplaatst: 21-04-16 23:04
Ik heb asperges wel gegeten, maar nooit zelf klaargemaakt. Mijn voorkeur gaat uit naar de groene variant om eens klaar te maken, maar moet nog een lekker recept zoeken.
tip voor de echte kooknoobs, ga even langs bij de jumbo. ze hebben nu zo'n magazine (van jumbo zelf, gratis) en daarin hebben ze een aantal tabellen met groentes/vlees/aardappelen en hoe die te bewaren en te bereiden etc.. vond ik in ieder geval wel handig om te hebben! en verder nog echt een paar basis recepten die heel goed te doen lijken.
Verse spinazie met uitjes, knoflook en tomaatblokjes op een bedje van Bulgur en pasta Volgende keer de Bulgur hier niet bij doen, maakt t erg droog
meisje_
Geplaatst: 22-04-16 07:03
xZiva_ schreef:
@meisje_ provinciale kruiden? Ik ken alleen provencaalse kruiden, of bedoel je die?
Wat komen er lekkere dingen voorbij
Dir bedoel ik wss ook
Maanlicht
Geplaatst: 22-04-16 10:51
prugelpiet schreef:
[ [url=m/IGNUKO.jpg]Afbeelding[/url] ] Verse spinazie met uitjes, knoflook en tomaatblokjes op een bedje van Bulgur en pasta Volgende keer de Bulgur hier niet bij doen, maakt t erg droog
Vito's! Die hebben inderdaad de lekkerste broodjes carpaccio. Die saus!
Anoniem
Geplaatst: 22-04-16 11:07
Mijn vriend had een tijd terug groene asperges gemaakt in een salade met krieltjes en een soort limoen-mosterd dressing. Ik eet eigenlijk weinig groene asperges, vond ze nooit zo bijzonder, maar dat was erg lekker
Gisteravond: meergranen spaghetti & pesto(soja)roomsaus met ui, nepkip, cherrytomaatjes, veeeel courgette en wat walnoten.
prugelpiet
Geplaatst: 22-04-16 11:20
Maanlicht schreef:
prugelpiet schreef:
[ [url=m/IGNUKO.jpg]Afbeelding[/url] ] Verse spinazie met uitjes, knoflook en tomaatblokjes op een bedje van Bulgur en pasta Volgende keer de Bulgur hier niet bij doen, maakt t erg droog