Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Kiwipitje schreef:Dat zijn bullshit termenIk ga het proberen met 2.200. Als ik het zelf bereken kom ik op max-max 2.100 uit maa rmisschien andere manier van berekenen.
Kun jij aan de hand van de foto's eigenlijk zien wat voor lichaamstype ik heb? Bijvoorbeeld ectomorph / endomorph / mesomorph?Iedereen is een combi van 2 of zelfs alle drie. Veel beter kun je kijken naar hoe een lichaam vet verdeelt en hoe veel spiermassa iemand heeft bij wat voor soort training en hoe lang al, voeding etc. Beetje fingerspitzengefuhl
phormicola schreef:Vetten 75 gram eiwitten ongeveer 128? Ga het proberen.Ik heb een offtopic vraag: wie van jullie zou er in geïnteresseerd zijn als ik bij zou houden hoe weer in vorm te komen na een zwangerschap, of zou dat saai zijn? Er komt dan niet elke dag een post, maar meer een werkelijke update met foto's en natuurlijk info over wat ik erover ontdek en wat handig is en niet.
Ik weet er namelijk helemaal niets over en zie bij andere vrouwen dat het vaak erg moeizaam gaat. Het leek me leuk om er van te leren zodat ik anderen er hopelijk mee kan helpen
Kiwipitje, probeer anders eerst 2100 kcal anders, anders is de schok misschien iets te groot
Anoniem schreef:Low GI kh dagje:
O: 250g magere kwark met pruimen en 40g havermout
T: half zandkoekje, 2 pruimen
L: 250g magere kwark met kleine mango en 40g havermout
T: 5 vk crackers (3x hummus, 2x tomaat)
A: basmatirijst met gewokte groenten (champignons, broccoli, tomaat) en sambal
B: 70 min wandelen, stalwerkzaamheden