Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEmily schreef:KarinvdM schreef:Ik vind de voedingswaardetabel niet echt betrouwbaar.
Maar waarom houd jij je zo bezig met het aantal kcal wat je binnen krijgt?
Je bent 15 en je lichaam is volop in ontwikkeling, je moet gewoon gezond eten en je daar verder niet mee bezig houden als ik dan lees dat je extra gaat hardlopen om kcal er af te lopen en dat je je vies voelt, dan maak ik me zorgen om je.
Wat vinden je ouders ervan dat je zo met eten en bewegen bezig bent, of weten ze dat niet?
Heej, die keer van het hardlopen was na mijn vreetbui. En ja ik voel mij een soort van vies na een vreetbui. Verder loop ik alleen maar hard voor mijn conditie.
Maar verder dan dit ga ik dr niet op in, blijkbaar heeft iedereen er wat op tegen maar zodra een volwassen iemand het bijhoud is het wel normaal? Ik vat dat toch een heel klein beetje hypocriet op. Terwijl het enigste wat ik wil alleen maar gezond eten is.
En niet voor het een of ander, maar door te letten op wat ik eet ben ik wel van mijn chocola "verslaving" afgekomen ... chocola is nog steeds verleidelijk maar ik blijf dr tenminste van af.
Edit: is trouwens niet aanvallend bedoeld, achteraf gezien kan het misschien ietskes scherp overkomen :'$
mandy358 schreef:LisErm94, ik dwing mezelf het nu toe te staan 'om die stomme vreetbuien te voorkomen dit weekend' en gaat redelijk goed
Mm klinkt heerlijk Bhriseis!als ik ooit in Gent ben!
Beterschap Eskegirllekker eten waar je zin in hebt als je je niet lekker voeld
Haha ah Danoesje, en hij bedoelde het waarschijnlijk zo goed
Veel mooie lijstjes!!
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan) 1 waldcornbeschuit met pindakaas
T: 2 manderijnen
L: 2 waldcornbeschuiten (kaas tomaat/pindakaas) peer, 1 rijstwafel met smeerkaas
T: peer, 2 rijstwafels met smeerkaas
A: risottorijst, champignons, courgette, 3 kleine vega hapjes (meestal rond de 50 kcal per stuk). Stukjes fruit toe (stukjes appel/manderijn paar druiven)
T: 1 appel, 3 rijstwafels (2,5 smeerkaas 0,5 appelstroop
D: water en thee 0,2 ml cola light
B: 18 km fietsen
Peer en rijstwafel met smeerkaas verslaving
Laura1589 schreef:_Kiki_ schreef:T: 1/2 chocoladeletter met kruidnoten vulling
Ohhhh dat klinkt echt lekker! Waar koop je dat?
Anoniem schreef:Heeft met meer dingen dan gewicht te maken denk ik. Ik heb het wel snel koud, maar word er niet misselijk/duizelig van..