Nee, maar zo is het ook niet veel werk. En nu ik hoef niet iedere dag een klein beetje an dit, een klein beetje van dat af te wegen. Nu heb ik nodig 1 pak melk, beetje brinta, 250 gr havermout, 2 eetlepels honing en 3 doosjes diepvriesfruit.
Gisteravond had ik wat havermout, chia en hennepzaad in een bakje gedaan met wat yoghurt en daar wat water aan toegevoegd, want anders wordt het wel erg dik. Vanmorgen een handvol verse aardbeien er doorheen gedaan en smullen maar!
Ik heb vanochtend eíndelijk de havermout pannenkoekjes gemaakt, en ze waren
Knakker
Geplaatst: 11-05-13 21:00
dank zij dit topic ben ik echt helemaal om, iedere ochtend eet ik nu een schaaltje havermout, halfvolle melk, wat lijnzaad en rozijntjes. een kleine 2 minuten in de magnetron en je hebt een super start van de dag!
Ik ontbijt nu vaak met havermout met mueslie erdoor
Knakker
Geplaatst: 11-05-13 21:34
jij bent de topic starter, hartelijk dank hiervoor, je hebt me echt op een heel goed, gezond en lekker idee gebracht. Voorheen ontbeet ik altijd met Quaker cruesli, maar in vergelijking met mijn huidige ontbijt, is dit en harstikke duur en er zit veel suiker in!
Kieffer
Geplaatst: 12-05-13 22:49
Morgenochtend ga ik eens een handje blauwe bessen door de havermout proberen. Ik heb nog een doosje staan die op moet
Ik heb nu de lekkerste combi gevonden. Met rozijntjes, walnoot, stukjes banaan, lepel honing en kaneel. Met bramen ipv banaan is nóg lekkerder alleen die zijn zo duur, dus die heb ik niet vaak.
Vanmorgen heb ik voor de verandering eens een smoothie met havermout gemaakt voor mijn ontbijt. 200ml melk, 40g havermout, een banaan en een lepeltje honing. Ook erg lekker. Volgende keer eens met ander fruit proberen.
tegenwoordig gebruiken ze zo vaak glucose-fructose siroop of chemische zoetstoffen dat ik dolblij ben als er in een product 'alleen maar' rietsuiker zit