Ik heb de OP gelezen en ook al twee mensen een pb gestuurd, maar na wat research op hun berichten kwam ik erachter dat ze al een heel tijdje niet op bokt zijn geweest.
Ik ben op zoek naar iemand die een leuk meptaartje voor mijn bijna 1 jaar oude dochtertje wilt maken. Zelf woon in ik Leiden
wreckh
Geplaatst: 28-08-12 09:17
Taart voor mijn buurmeisje. Ze wilde graag haar beide paardjes erop.
Feestje bij de brandweer, them Reggea. Was de eerste keer dat ik cakepops maakte. Het viel me nog niet echt mee.
Ik ben vanavond ook niet thuis en ik denk toch dat ik dan The next great baker opneem op TLC Wat ik in voorfilmpje zag vorige week was vandaag wel leuk. Kan helaas niet 2 progs tegelijk opnemen
ClaudiaHS
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-12 14:37
Goed dat je het zegt Rinske, ik ga kijken vanavond.
Jeuh, kreeg van de week nog een bakopdracht erbij. Voor zaterdag 8 sept 12 pers taart met een motor erop. En voor zondag 9 sept dan de 3 laags stapel met Thomas de trein en 8 cakepops. Druk weekendje dus volgende week. Gelukkig vrijdags vanaf 14 uur vrij, dus neem aan dat ik tijd genoeg heb En de zaterdag had ik vrij gevraagd (en ook gekregen)
Mooie taartje Kinke, Diva en Wreckh. Cakepops zijn ook leuk.
Zo wil ik graag de pioen leren. Prachtige bloemen ook.
Science90
Geplaatst: 28-08-12 20:14
Jeej, ik heb voor het eerst een taartje gemaakt! Gevuld met banaanpudding, afgesmeerd met vanille botercreme en bekleed met bananenfondant. Zie het resultaat:
Hmmm de taarten bij the great British bake off zien er heerlijk uit!!
corinne1981
Geplaatst: 28-08-12 21:40
Jummie, ziet er lekker uit die taart hierboven. Ik heb vandaag voor het eerst op fondant geschilderd, voor een weggevertje. Mijn nicht en haar vriend komen na 4 jaar terug uit Malta, dus dat is een mooie gelegenheid om een echt hollands taartje te maken. Dit komt bovenop de taart, er komen dan nog letters en bloemetjes op, als de taart af is zal ik een foto plaatsen, voor nu alleen het molentje:
Oja, de foto is niet zo denderend, heb ik even snel met mijn mobieltje gemaakt.
Nu we het toch over alcohol hebben (xD) ik wil dus van die glinster dus gebruiken, kun je dat gewoon oplossen in witte rum? anders moet ik mijn moeder even naar de slijterij sturen om wat anders te halen, (en wat dan? xD)