Ik heb het hele weekend rondgestruind op het Dutch Western Riding Festival!
Was super! Alleen... 0,0 vegetarisch eten De dagschotels hadden nooit een vegetarisch alternatief dus ik was aangewezen op een nauwelijks vullende salade en een bakje patat met mayo Denk dat Appelmoes er letterlijk niets had kunnen eten
Haha ik was vrijdag ook op het Dutch Western festival.. grappig. Heb toen inderdaad 's avonds een frietje met maar gegeten. Iets anders en of gezonds vega was er niet nee.
Tofu is sowieso geen schimmel. Het bestaat uit sojabonen. Heb eens op youtube een filmpje gezien hoe je het maakt. Tempeh vind ik niet te eten overigens... Bleh!
Vanavond gerookte botervis, veldsla, aardappels met uit en zelf gedroogde tomaatjes.
Ik eet vanavond wraps gevuld met Italiaanse en Chinese groentes, chili saus en "stukje" De stukjes maak ik zelf door een vegetarische schnitzel in blokjes te snijden.
Ik heb net besloten dat ik vanavond tortilla ga maken Weet nog niet zo goed wat ik verder bij moet doen, want ik denk niet dat het genoeg is om drie hongerige magen te vullen.
Aardappeltjes werkt altijd wel goed! Voor de rest lekker champignons ofzo, groenten, kruiden, ei natuurlijk. Keep it simple
Anoniem
Geplaatst: 25-09-12 17:56
Ik eet ook tortillas vanavond. Gevuld met rode en gele paprika, verse rode peper, sperzieboontjes en pittig gekruide tofustukjes van AH, met zure room erbij.