Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KozieZ schreef:Voor rechtop staande vlindertjes gesbruik ik geen tylose. Gewoon zo, even op een droogrekje en dan gaat dat goed. (Met Bakel)
Met letters rol ik het fondant uit snijd het in stroken (breedte letters) en wacht dan heel even. Dan wordt de fondant iets droger en tikken ze er zo uit. Of een stukje huishoudfolie erop leggen, dan kunnen ze niet vast plakken.
meggiemeg schreef:Jolien87 als je de muffins hebt gemaakt met boter zou ik ze niet in de koeling bewaren, wordt de boter hard en lijkt het net alsof ze oud zijn. Kan je ze beter bewaren in goede luchtdichte bewaardoos
DIVA2 schreef:Lekker knapperig maar inderdaad gewoon eetbaar.
Daar hoef je het dus niet voor te laten staan.
Rinske schreef:Tylose is gewoon eetbaar. Alleen iets minder lekker als je een enorme homp ervan eet (alhoewel daarover ook de meningen verschillen). Ik vind het zelf nog prima eetbaar hoor!
Rinske schreef:Ze bedoelt met tylose.
Als je fondant echt luchtdicht verpakt dan wordt het niet hard, je kunt de vlinders beter gewoon aan de lucht laten drogen.
Jolien87 schreef:Oké, duidelijk
Ik laat de cupcakes sowieso eerst goed uitharden op de tafel voor ik ze verpak. Het gaat er meer om dat ze morgen ook nog te eten zijn, aangezien dan pas het feestje is.
Rinske schreef:Jolien87 schreef:Oké, duidelijk
Ik laat de cupcakes sowieso eerst goed uitharden op de tafel voor ik ze verpak. Het gaat er meer om dat ze morgen ook nog te eten zijn, aangezien dan pas het feestje is.
Ik neem aan dat je de vlinders bedoelt, uitgeharde cupcakes lijken me niet zo lekker.
Ik zou zeggen, ga gewoon lekker aan de slag, komt goed!