Cer schreef:Even voor mijn info, wat is het verschil met biologische pindakaas en die van Calve?
Als je gezonde voeding interessant vindt, is de openingspost van dit topic misschien wel leuk voor je om even door te lezen:
[VT] Het gezonde recepten topicHet allereerste stukje in de openingspost is van toepassing op de pindakaas

Oftewel: in gewone pindakaas zitten best veel (overbodige) toevoegingen, die ik persoonlijk liever skip uit mn eetpatroon

De pindakaas van Ekoland is 100% pinda en smaakt eigenlijk even lekker/hetzelfde, vind ik dan.
Ik ben hier blij, we krijgen een moestuintje!

Sinds deze week zijn ze onze tuin aan het opknappen en nu hebben we een strook aarde over. Mijn vader heeft zelf een megagrote moestuin (40 x 4 meter) voor de hobby, en nu wil hij mn vriend en mij ook wel helpen met het aanleggen/onderhouden

Helemaal leuk, hebben we straks biologische groenten uit eigen tuin. Ik zat al te denken dat ik sowieso
munt wil planten en tuinboontjes en rabarber.. Er staan al een frambozenplant en een kiwiplant. Iemand verder nog leuke ideeën?

Vandaag wederom een lange dag te gaan achter de computer om te leren, zucht... Zit nu aan een smoothie van magere kwark, blauwe bessen, aardbeien, sinaasappel, kokos en chiazaden. Hij is echt goddelijk, blauwe bessen zijn eigenlijk best zoet, ik had een erg zure smoothie verwacht, maar dat valt mee!