Goed bezig Colway!! Ik ben nog niet echt afgevallen. Maar dat komt omdat ik soms iets teveel zondig van mijn gezonde eetpatroon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Malu_ schreef:Ik zou echt niet weten of ik afval of aankom, heb geen weegschaal. Morgen in de sauna voor de grap eens kijken. Vorige keer woog ik 56 kg.... ( ben 1.66 m) maar heb wel veel gesport dus denk dat ik in spiermassa iets bij ben gekomen.
Ik kijk eigenlijk nooit naar gewicht, alleen maar in de spiegel en dat bevalt al jaren prima...
MightyJoe schreef:Ik ben echt diehard suikerverslaafd ja.. En ik verkloot mijn lichaam nu gewoon zo erg.. Wil er mee stoppen maar het lukt niet. Maar ik zat dus ook al aan koolhydraatvrij te denken. Maar vind het best ingewikkeld! Vooral omdat ik niet zo'n keukenprinces ben.. een simpele salade maken lukt wel maar om dat elke dag als lunch te eten.. Verder mag je toch veel ei en kwark? Maar weer niet alle soorten groentes toch? En geen fruit? Of mag dat wel? En kan dat wel met 3x in de week sporten?
Colway schreef:nee juist de (voedings)vezels bij fruit remmen je suikerspiegel toch?
Oftewel liever de sinaasappel eten (vruchtvlees = vezels) dan persen
dat las ik laatst dacht ik?
Ik eet denk ik 3 stuks fruit per dag, de ene zegt dat er teveel suiker in zit maar als je kijkt naar GI valt dat weer mee