@ de CC experts: Ik moet voor volgende week 30 cc's maken. Maar het worden cc's met een toef. Kan je ze ook invriezen met toef en al? Hoe gaat het dan met ontdooien? Storten ze dan niet in?
Ik heb ze nooit ingevroren met toef en al...wel zo kaal... Kun je ze niet last minute spuiten? dus eerst cc `s bakken en evt invriezen en dan dag van of voor levering de toef spuiten?
geen idee MM, heb ook nog nooit met toef ingevroren. Verder las ik nog iets over 300 stuks...ehmm..iets met een tomtom Mot er niet aan denken, heb nu 100 cupcakes gemaakt de afgelopen dagen en ben er klaar mee
anders ff een paar maken, spuiten en invriezen en dan de volgende dag laten ontdooien...
MamaMiesje
Geplaatst: 09-12-11 20:49
Daar ben ik te lui voor Ga er zondag wel mee aan de slag. Nu geen puf meer voor.
edit: toch maar wel een portie al in de oven staan nu Moet voor komende vrijdag een 3 laags afleveren (20-15-10 cm ) + 30 cc's en twee taartjes van 18 cm met Hello Kitty en Bumba. Verder natuurlijk gewoon werken nog tussendoor, dus toch maar wel wat voorbereidend werk doen!