ben heel lang niet geweest
maar mijn paprika plantjes hebben genoten van de zon en zijn nu giga , mijn aardbeien staan in bloei
krijgen elke avond water, en mijn wortels geen spoor van. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar mijn paprika plantjes hebben genoten van de zon en zijn nu giga , mijn aardbeien staan in bloei
krijgen elke avond water, en mijn wortels geen spoor van. takkie_muis schreef:dat is apart ik had hem gepakt en gecheckt.
ben heel lang niet geweestmaar mijn paprika plantjes hebben genoten van de zon en zijn nu giga , mijn aardbeien staan in bloei
krijgen elke avond water, en mijn wortels geen spoor van.
De kers heeft ook al een aantal beginnende vruchtjes hangen. Kan niet wachten!
Ook mijn augurkplantje is al hard gegroeid, ben benieuwd of die ook iets gaat doen 
ranna schreef:takkie_muis schreef:dat is apart ik had hem gepakt en gecheckt.
ben heel lang niet geweestmaar mijn paprika plantjes hebben genoten van de zon en zijn nu giga , mijn aardbeien staan in bloei
krijgen elke avond water, en mijn wortels geen spoor van.
Hihi, nou geloof me. Die pak je echt niet even zo op. Hij maakt zelfs schijnbeweginkjes dat hij je aan wil vallen maar ik twijfel er niet aan dat hij het zal doen als het er op aankomt.
Jaaa, de aardbeien. Ze bloeien hier ook volop. Nog een weekje of wat en dan komt al dat lekkere spul weer los
had een netje gepakt en gejaagd
) ranna schreef:Lol - ja ik bedoel zaadjes van kool geen koolzaad als in koolzaad
Waarschijnlijk een zonnesteek opgelopen laatst. 
AngelofLove schreef:Ook mijn augurkplantje is al hard gegroeid, ben benieuwd of die ook iets gaat doen
Wat doe je daar dan mee als ik vragen mag?
Kun je augurken ook 'gewoon' eten? Ik ken ze alleen uit een potje. Heb je niet minstens twee plantjes nodig of zeg ik nu iets doms?
goeroe schreef:AngelofLove schreef:Ook mijn augurkplantje is al hard gegroeid, ben benieuwd of die ook iets gaat doen
Augurk, dat vind ik nou leuk!Wat doe je daar dan mee als ik vragen mag?
Kun je augurken ook 'gewoon' eten? Ik ken ze alleen uit een potje. Heb je niet minstens twee plantjes nodig of zeg ik nu iets doms?
En geen idee of ze met zijn 2en moeten zijn eigenlijk, heb zo'n kant en klaar inieminie plantje gekocht maar dat was de laatste, ga van de week terug voor nog een paar erbij
Dus eventjes flink uitgedund in de hoop dat de jonge blaadjes ook een kans krijgen
Ook in een paar bladen zitten gaten maar heb geen beestjes kunnen ontdekken....
. Kunnen ze ook niet in potten naast elkaar? Of geldt het alleen voor de grond die ze samen delen? Ik heb de meeste plantjes nu nog in potten staan. We hebben wel meer dan 30 tomatenplanten en 12 eco-komkommerplantjes........het zaaien is dus heeeeeel goed geslaagd.