Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik drink zonder erbij na te denken zo 3 liter water per dag, als ik niet uitkijk zit ik makkelijk op 6 liter, wat ook niet goed is.
Ik moet dus matigen
Symbeami schreef:phormicola schreef:Ik drink zonder erbij na te denken zo 3 liter water per dag, als ik niet uitkijk zit ik makkelijk op 6 liter, wat ook niet goed is.
Ik moet dus matigen
haha, TE veel is zeker ook niet goed. Maar vooral bij een eiwitrijk dieet moet je goed drinken.
Ik denk dat jij een uitzondering bent dat je zoveel water drinkt?
Zo is te weinig eten ook zeker niet goed, beter 6 keer per dag kleine porties om je stofwisseling op gang te houden. Dan heb je ook weinig trek en is het goed vol te houden.
deedee19 schreef:Ik heb net mijn dag tot nu toe ingevuld en zit nu op 690 kcal, maar ik kon lijnzaadbrood niet vinden, dus die moet er nog bij opgeteld worden (geen flauw idee hoeveel dat is) Dus ik heb nog wel wat kcl over om op te nemen vandaag.
Spetterlover schreef:Jeetje dat ik dit topic nu pas zie!
Vind het ontzettend interessant en ben het helemaal aan het doorlezen, ben nu pas op pagina 6 dus zal nog wel even duren voor ik klaar ben
Zelf doe ik een studie gewichtsconsulente, dus ook voedingsleer, ben er nog niet zo fanatiek in bezig geweest dus weet niet wat ze daar zeggen over vet, lees hier dat veel diëtistes daarop tegen zijn.
Hoop dat ik dat niet ga leren, want ik ben zelf ook van mening dat je (onverzadigd) vet hard nodig hebt en dat je je daar beter bij voelt dan vetvrij eten.
Ga nu weer even verder met het topic doorlezen!
phormicola schreef:Ben je bang dat mensen je zien eten?