Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:40

Een kuikenpootje........
Was echt walgelijk.
Weet alleen niet meer in wat voor een blikje het zat?

Ah ik zie dat er nog iemand met een pootje was.
Soep inderdaad :P

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:42

Het ergste wat ik ooit in eten heb gevonden was een haar in een stuk speculaas. Maar na wat ik hier allemaal lees zou ik bijna niks meer durven eten of drinken voor ik het allemaal grondig onderzocht heb! :=

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:44

De moeder van een vriendin van mij had krentebollen gekocht.
Toen ze een hap nam, had ze iets hards in der mond.

Was het een teennagel. :r

Ryanne_

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:49

Ik heb in me eigen eten nog niet wat raars gevonden gelukkig,
Maar laatst wel koeienvoer/ runderen in en zak waar paarden voer in moest zitten :S beetje vreemd.. maarja, wel een 2 zakken gratis gekregen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:52

Een keer bij mijn vriend thuis.. hij had drinken voor mij ingeschonken, en ik dacht dat ik had gezien dat er wat in viel. Volgens hem was dat natuurlijk niet zo dus ik het opdrinken. Maar vertrouwde het halverwege toch niet, gooide ik het leeg.. zat er een dikke 'schimmelklodder' in.

En vroeger in de mix voor pannenkoeken, állemaal mieren. Hebben het toen opgestuurd en kregen een hele doos met producten van het merk thuisgestuurd. :o

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:37

Afgelopen zomer in Frankrijk had Paul (mijn wederhelft) een stuk metaal op zijn pizza, leek wel een randje van het bakrooster. Nou je zult het toch niet gezien hebben en je tanden er flink op zetten!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:47

Een grote slijmerige slak in mijn sla en een duizendpoot in mijn zakje chips.. Maar hier zijn wel echt viezere dingen, heb spontaan geen honger meer :r

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:56

ah bah, wat een ranzige dingen. Bij sommige dingen schrik je wel even.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:59

een bliklipje in een pot sperzie bonen!

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:00

Nou, een vriendin van me heeft in een kant-en-klaar salade van de ah een sprinkhaan gevonden :9 :+

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:04

xROMY schreef:
HannahFrouk schreef:
Ik herinnerde me nog eentje n.a.v. wat iemand anders schreef. Ik kreeg eens van iemand een glas appelsap, nam daar een slok van en voelde toen een soort "bol" van glibberig slijm naar binnen glijden. Appelsap bleek ruim bedorven en er zaten van die slijmerige slierten in.

Bluuuurk, ging toen echt bijna over m'n nek.

Maar daar kon de producent van het appelsap natuurlijk ook niets aan doen.

Gatver! Een BOL GLIBBERIGE SLIJM! :r

Haha, dat heb ik ook al eens gehad. Heb daarna echt een jaar geen appelsap meer gedronken want dat was echt ontzettend ranzig. Controleer het nu ook altijd goed.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:09

Een vriendin van mij heeft een keer haar voortand gebroken bij het eten van een ham-kaas croissantje, daar zal dus ook wel iets ingezeten hebben. :')

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:15

mijn broer vond een kroon (ja zo'n neptand) in een pak vla. Ik ga het merk maar niet noemen ;)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:25

Ja een paar keer, alleen deze was iemands eigen schuld dal ik maar zeggen,

Ik zat nog op de basisschool toen er een juf jarig was, we gingen allemaal spelletjes doen enzo. Eentje daarvan was een ketel limonade opdrinken met ongeveer 5 mensen. Dus we kregen allemaal een rietje en begonnen te drinken. Maar halverwege had iemand zich verslikt en is haar snot+slijm in die ketel beland, wat wij dus op hebben gedronken. Bah! Dat heeft ze me later dus verteld! OMG :+

Ik zat s'morgens aan de keukentafel te ontbijten. Ik had dorst gekregen dus ik pak de beker met melk en begin met grote teugen daaruit te drinken. Totdat er iets hards kleins inzat, ik dacht dat het een snotje was en begon meteen te kokhalzen. Ik weet dus niet wat er precies in heeft gezeten, maar het heeft máánden geduurt voordat ik niet eerst de melk door een zeef gehaald hebt :+ :D

En oja, ik was bij een vriendin pizza aan het eten. En we kregen eerst sla, met een kever die erover heen wandelde..