Omdat ik me gisteren zo stam en stampvol heb zitten vreten ( ik had een gigantische eetbui.. ik proef dan niets en ga maar door met eten..
Heel loos.) Daarom doe ik vandaag met opzet een koolhydraatvrij dagje, ik heb er totaal geen moeite mee, misschien ook omdat ik gisteravond zo veel gegeten heb nog. Plus dat ik fruit en groente onbeperkt eet.Morgen begin ik weer aan een normaal eet schema.
Ik heb hierbij veel moeite om genoeg te eten. Want buiten mijn eetbuien eet ik dus veel te weinig. (Dit om te compenseren) Ik probeer nu langzaam mijn dagen op te bouwen en elke dag iets meer te eten. Vorige maand is dit me gelukt, maar uiteindelijk heb ik tóch een eetbui gekregen, waarna ik weer helemaal in de fout ging..
Ik hoop dat ik nu weer goed kan opbouwen en mijn eetbuien in de hand kan houden.
Het werkt goed om mijn dag hie rin dit topic te plaatsen, net als jullie tips, en vooral; afleiding. Morgen ga ik na het ontbijt lekker met de hond een stuk wandelen, en na het middageten naar mijn pony.
En lunch etc. 

Persoonlijk zou alles me gaan duizelen op zo weinig eten en met zo veel beweging! 
en dan vooral bij de "nieuwelingen", ik hoop dat jullie wat met onze adviezen gaan doen
), zondag ook weer een paar uur op het paard gezeten en flink bezig geweest. Heb geloof ik het hele weekend lopen zweten
Ik kan niet zo goed tegen dit weer, helemaal niet als ik ook nog dingen moet doen...