Trusten mensjes ik ga zo lekker naar huis toe!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maethoriel schreef:Supergaaf trouwens ReneZ, dat je in Oeganda geweest bent
Ik ben nu 2ejaars pabo'er, ik zou in m'n 3e jaar ook een halfjaar buitenlandstage kunnen lopen in Zuid-Afrika maar omdat ik de opleiding in 3 jaar doe, heb ik daar geen tijd voor :p Lijkt me echt een geweldige ervaring
RicardoOpa schreef:Morgen;
O; 2 plakken roggebrood met pindakaas (beetje ruim belegd).Appel.
T; 2 mandarijn
L; Koude tosti met runderrookvlees, Milner 30+ kaas en ananas.
T; Activia Appel yoghurtje
A; ?
T; Peer
Breitling schreef:goeiemorgen![]()
Ik las hier ergens over de kcal checker. Ik heb die website sinds gister gevonden. Ideaal!
Ik een hoop dingen zitten meer kcal als ik dacht!
Ik heb voor mezelf een dieet opgesteld, een beetje van een ander dieet en een beetje van mezelf omdat ik niet veel lustIk heb dingen als tomaten vervangens door fruit. (appels en kiwis voornamelijk) en 2 dagen in de week groente toegevoegd.
Ik zal ook even updaten hoe het bij de dokter ging.
Ik kwam binnen en hij moest gelijk al lachenHet is al jaren mijn vaste dokter en weet dat als ik kom ik niet voor niks kom. Hij zegt zo dus jij wilt een maag verkleining, ik:
![]()
Hij zegt maar daar ben jij toch veel de dun voor ik:Ik lijk niet heel dik omdat ik lang ben maar ik weeg echt wel veel te veel. (alweer) Nou mijn idee was dus een maag band of balon. Omdat ik dus altijd honger heb
Nou was mn bmi 33 ipv 35 ik heb nog geen suikerziekte maar ben wel een risico factor. Ik heb lichamelijke klachten (last van mn knieen) maar waarschijnlijk zit ik dus net tegen het randje dat ik niet in aan merking kom
![]()
Ik heb van hem een verwijzing gekregen omdat hij weet hoeveel ik er al aan gedaan heb.
Toen heb ik unive gebeld of het verzekerd werd, die stuurde me weer door naar een ander telefoon nummer, dat gebeld. Die stuurde me naar internet, nou moest ik dus een formulier in vullen en dan krijg ik binnen 3 dagen te horen of ik wel of niet op intake mag komen. Nouja de wacht tijd is 3 maanden dus tot die tijd die ik poging 101![]()
Het dieet wat ik nu heb samen gesteld (van een echt dieet dus) is niet heel veel in kcal maar wel behoorlijk veel eten dus hoop dat ik er genoeg vulling van krijg. We zullen zien![]()
daarbij ga ik nog steeds verder met sporten. Hoop dat mijn moeder binnenkort weer wat meer kan werken (is door der rug gegaan waardoor ik nu 65 u werk) zodat ik wat meer tijd heb om te sporten![]()
Ik heb een klein spijkerbroekje van vorig jaar op mn kamer voor mn raam hangen en daar moet en zal ik weer in gaan passen![]()
mijn dagje (nog niet mijn dieet want heb nog niet alle producten)
O: 1 wit bolletje met file american en een kopje thee met zoetje (had 2 bolletjes gesmeert maar was na 1 al misselijk, brood voor mij smorgens werkt niet echt maar de magere yoghurt was op en half volle yoghurt krijg ik helemaal niet wegDe bedoeling was ook 2 kiwi's te nemen maar daar kon ik nog iemand zn hoofd mee ingooien
dus dat werd ook niks)
t: 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 bolletjes met kaas en plakjes komkommer (misschien nog los een stukje komkommer) kopje thee met zoetje
t: appel
t: 2 plakjes ontbijtkoek
D weet ik nog niet, ik heb geloof ik niet veel eten meer hier op mijn werk
Midasje schreef:ik heb vanmorgen om 7:00 uur 2 boterhammen op en heb nu een klein beetje trek maar niet echt.
ik eet niet zo heel veel minder als jij hoor.
Breitling: succes meid.
_Scarlet_ schreef:Ja ik weet ook niet of het werkt, maar ik krijg het sowieso vergoed dus proberen kan altijdEn nu ga ik lunchen!
_Scarlet_ schreef:Ja ik weet ook niet of het werkt, maar ik krijg het sowieso vergoed dus proberen kan altijdEn nu ga ik lunchen!