[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:20

Thanx meis had je al gezegd, nou met de kentucky erbij kom ik in elk geval zeker aan genoeg calo's Clown
Trusten mensjes ik ga zo lekker naar huis toe!!!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 06:34

Goedemorgen!
Bah, ik weet nu waarom ik ook al weer niet zo van korte nachtjes houd Clown Gister gewerkt tot 22.00 uur, 22.30 op bed maar natuurlijk niet kunnen slapen (nogal wiedes) en om 5.00 weer die stomme wekker omdat ik om 6.00 weer moet werken. Word er altijd heel erg misselijk van als ik lang niet genoeg slaap heb gehad Nagelbijten / Gniffelen

O: 2 mb, pindakaas, glas melk, glas sinaasappelsap
werken .6.00-14.00
T: 1 of 2 mb, ham
L: 2 of 3 mb, ham
T: 2 kiwi's
stuk wandelen ofzo
T: Appel
D: Geen idee, glas melk
T: ?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 08:21

Mornin'! Lachen

Ik ga zo weer de trein pakken, tot 12:45 college.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 08:36

O: 3 crackers met smeerworst, plakje ontbijtkoek
T: appel, plakje ontbijtkoek
L: 2 vlk boterhammen met smeerworst
T: iets fruitigs
A: bloemkool, aardappels en vlees
T: magere yoghurt

Beweging; uur fietsen, paardrijden.

ReneZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 08:50

Maethoriel schreef:
Supergaaf trouwens ReneZ, dat je in Oeganda geweest bent Bloos!
Ik ben nu 2ejaars pabo'er, ik zou in m'n 3e jaar ook een halfjaar buitenlandstage kunnen lopen in Zuid-Afrika maar omdat ik de opleiding in 3 jaar doe, heb ik daar geen tijd voor :p Lijkt me echt een geweldige ervaring Ja

Het is zeker een geweldige ervaring, ik wil nog een keer mee als begeleiding maar dat doe ik pas als ik klaar ben met school anders loop ik ws studievertraging op en daar zit ik niet op te wachten.
Bij ons kun je ook een half jaar op buitenlandse stage naar zuid afrika maar dat lijkt me niet handig.
Als je eens de kans krijgt moet je het zeker eens doen.
ik ben met stichting edukans geweest, www.edukans.nl ook leuk voor project schoenmaatjes etc

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 09:34

Goeiemorgen. Doei! Werd vanmorgen al wakker met gigantische honger.. Vork Begint lekker. Tong uitsteken

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:13

RicardoOpa schreef:
Morgen;
O; 2 plakken roggebrood met pindakaas (beetje ruim belegd).Appel.
T; 2 mandarijn
L; Koude tosti met runderrookvlees, Milner 30+ kaas en ananas.
T; Activia Appel yoghurtje
A; ?
T; Peer

Aangepast Lachen

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:20

goedemorgen

gister goede dag gehad

o; 2 boterhammen met pindakaas
t; niks
l;2 x cracker met smeerkaas / 1xontbijtkoek
t;plakje kaas en een biscuitje
a; gebakken aardappelen , snijbonen, haaskarbonade
t; biscuitje/rijstwafel

vandaag
o; 2x toast 1 x jam 1x 30+ kaas
t; niks
l; kaas tosit
t; ?
a; spagettie
t;?

sterkte en succes allemaal vandaag

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:20

goeiemorgen Doei!
Ik las hier ergens over de kcal checker. Ik heb die website sinds gister gevonden. Ideaal!
Ik een hoop dingen zitten meer kcal als ik dacht!
Ik heb voor mezelf een dieet opgesteld, een beetje van een ander dieet en een beetje van mezelf omdat ik niet veel lust Clown Ik heb dingen als tomaten vervangens door fruit. (appels en kiwis voornamelijk) en 2 dagen in de week groente toegevoegd.

Ik zal ook even updaten hoe het bij de dokter ging.
Ik kwam binnen en hij moest gelijk al lachen Haha! Het is al jaren mijn vaste dokter en weet dat als ik kom ik niet voor niks kom. Hij zegt zo dus jij wilt een maag verkleining, ik: *LOL*
Hij zegt maar daar ben jij toch veel de dun voor ik: ROFL Ik lijk niet heel dik omdat ik lang ben maar ik weeg echt wel veel te veel. (alweer) Nou mijn idee was dus een maag band of balon. Omdat ik dus altijd honger heb Sigaar Nou was mn bmi 33 ipv 35 ik heb nog geen suikerziekte maar ben wel een risico factor. Ik heb lichamelijke klachten (last van mn knieen) maar waarschijnlijk zit ik dus net tegen het randje dat ik niet in aan merking kom Verdrietig
Ik heb van hem een verwijzing gekregen omdat hij weet hoeveel ik er al aan gedaan heb.
Toen heb ik unive gebeld of het verzekerd werd, die stuurde me weer door naar een ander telefoon nummer, dat gebeld. Die stuurde me naar internet, nou moest ik dus een formulier in vullen en dan krijg ik binnen 3 dagen te horen of ik wel of niet op intake mag komen. Nouja de wacht tijd is 3 maanden dus tot die tijd die ik poging 101 Clown
Het dieet wat ik nu heb samen gesteld (van een echt dieet dus) is niet heel veel in kcal maar wel behoorlijk veel eten dus hoop dat ik er genoeg vulling van krijg. We zullen zien Haha!
daarbij ga ik nog steeds verder met sporten. Hoop dat mijn moeder binnenkort weer wat meer kan werken (is door der rug gegaan waardoor ik nu 65 u werk) zodat ik wat meer tijd heb om te sporten Haha!
Ik heb een klein spijkerbroekje van vorig jaar op mn kamer voor mn raam hangen en daar moet en zal ik weer in gaan passen Sigaar

mijn dagje (nog niet mijn dieet want heb nog niet alle producten)

O: 1 wit bolletje met file american en een kopje thee met zoetje (had 2 bolletjes gesmeert maar was na 1 al misselijk, brood voor mij smorgens werkt niet echt maar de magere yoghurt was op en half volle yoghurt krijg ik helemaal niet weg Haha! De bedoeling was ook 2 kiwi's te nemen maar daar kon ik nog iemand zn hoofd mee ingooien Haha! dus dat werd ook niks)
t: 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 bolletjes met kaas en plakjes komkommer (misschien nog los een stukje komkommer) kopje thee met zoetje
t: appel
D weet ik nog niet, ik heb geloof ik niet veel eten meer hier op mijn werk
Sigaar

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:40

Breitling schreef:
goeiemorgen Doei!
Ik las hier ergens over de kcal checker. Ik heb die website sinds gister gevonden. Ideaal!
Ik een hoop dingen zitten meer kcal als ik dacht!
Ik heb voor mezelf een dieet opgesteld, een beetje van een ander dieet en een beetje van mezelf omdat ik niet veel lust Clown Ik heb dingen als tomaten vervangens door fruit. (appels en kiwis voornamelijk) en 2 dagen in de week groente toegevoegd.

Ik zal ook even updaten hoe het bij de dokter ging.
Ik kwam binnen en hij moest gelijk al lachen Haha! Het is al jaren mijn vaste dokter en weet dat als ik kom ik niet voor niks kom. Hij zegt zo dus jij wilt een maag verkleining, ik: *LOL*
Hij zegt maar daar ben jij toch veel de dun voor ik: ROFL Ik lijk niet heel dik omdat ik lang ben maar ik weeg echt wel veel te veel. (alweer) Nou mijn idee was dus een maag band of balon. Omdat ik dus altijd honger heb Sigaar Nou was mn bmi 33 ipv 35 ik heb nog geen suikerziekte maar ben wel een risico factor. Ik heb lichamelijke klachten (last van mn knieen) maar waarschijnlijk zit ik dus net tegen het randje dat ik niet in aan merking kom Verdrietig
Ik heb van hem een verwijzing gekregen omdat hij weet hoeveel ik er al aan gedaan heb.
Toen heb ik unive gebeld of het verzekerd werd, die stuurde me weer door naar een ander telefoon nummer, dat gebeld. Die stuurde me naar internet, nou moest ik dus een formulier in vullen en dan krijg ik binnen 3 dagen te horen of ik wel of niet op intake mag komen. Nouja de wacht tijd is 3 maanden dus tot die tijd die ik poging 101 Clown
Het dieet wat ik nu heb samen gesteld (van een echt dieet dus) is niet heel veel in kcal maar wel behoorlijk veel eten dus hoop dat ik er genoeg vulling van krijg. We zullen zien Haha!
daarbij ga ik nog steeds verder met sporten. Hoop dat mijn moeder binnenkort weer wat meer kan werken (is door der rug gegaan waardoor ik nu 65 u werk) zodat ik wat meer tijd heb om te sporten Haha!
Ik heb een klein spijkerbroekje van vorig jaar op mn kamer voor mn raam hangen en daar moet en zal ik weer in gaan passen Sigaar

mijn dagje (nog niet mijn dieet want heb nog niet alle producten)

O: 1 wit bolletje met file american en een kopje thee met zoetje (had 2 bolletjes gesmeert maar was na 1 al misselijk, brood voor mij smorgens werkt niet echt maar de magere yoghurt was op en half volle yoghurt krijg ik helemaal niet weg Haha! De bedoeling was ook 2 kiwi's te nemen maar daar kon ik nog iemand zn hoofd mee ingooien Haha! dus dat werd ook niks)
L: 2 bolletjes met kaas en plakjes komkommer (misschien nog los een stukje komkommer) kopje thee met zoetje
t: appel
D weet ik nog niet, ik heb geloof ik niet veel eten meer hier op mijn werk
Sigaar

Breitling,

Ik hoop heel erg voor je dat in aanmerking komt en dat je een goede keuze kunt maken voor wat je wilt.

Ik zou je geen maagbalon aanraden, maar dan een maagband, die schijnt effectiever te zijn.

Als je informatie wilt, kun je dat altijd vragen aan mij of pm'en ik ben al aardig ver dus zou je best willen helpen

liefs van Paulien

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:46

Ja klopt dat zei mn dokter ook maar dat kun je niet zelf kiezen. dat word besproken met de gene die zegt of je wel of niet in aan merking komt en die beslist wat je krijgt (mag hebben)

ik baal er wel een beetje van dat het 3 maanden duurd het liefste heb ik er morgen al 1 Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:18

LA: die yoghurt was me lunch

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:19

Zo, ik zit hier honger te lijden op de uni zeg... Moet zo aan m'n tussendoortjes gaan beginnen maar denk dat ik maar meteen ga lunchen ofzo, want tussendoortjes zijn er een beetje bij ingeschoten. Stress, de printers liepen steeds vast en ik moest m'n readers uitprinten en ARGH die rotdingen werken ook nooit mee als 't moet!

Dus nu al verandering in planning:
O: 2 bb met palingworst
T: -
L: salade met een droog broodje ernaast
T: appel
T: banaan
T: pakje sultana
A: wordt denk ik op de uni kip Peking met bami en Chinese groentemix (geen idee wat 't is maar 't staat op de site)

Midasje, ik vind het erg weinig, zowel vandaag en gister.
Breitling en Flevogirly, het klinkt allemaal zo eng, zo'n maagband. Ik kan alleen niet helpen te denken, vooral bij jou Flevo, omdat je zo jong bent, heb je ECHT alles eraan gedaan? Nou zal dat heus wel hoor Tong uitsteken Alleen het schiet steeds door m'n hoofd.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:21

ik heb vanmorgen om 7:00 uur 2 boterhammen op en heb nu een klein beetje trek maar niet echt.
ik eet niet zo heel veel minder als jij hoor.
Breitling: succes meid.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:22

Breitling: ik snap je volkomen.. Maagbalon is vaak het probleem dat het na 6 maanden eruit word gehaald en daarna kun je weer (soms zelfs meer) kilo's aankomen..

Maar ik wens je ontzettend veel succes! Lachen
De chirurgen weten echt wel waarmee ze bezig zijn.

_Scarlet_: Ik ben nog maar 18, maar mijn huisarts en een chirurg die maagbandjes plaatst zeiden dat ik er goed over had na gedacht en dat ik bijna zeker wel in aanmerking kom. En ik heb er alles inderdaad aan gedaan, vanaf me 8e bezig. Pff.. Verdrietig allemaal voor niets.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:28

Midasje schreef:
ik heb vanmorgen om 7:00 uur 2 boterhammen op en heb nu een klein beetje trek maar niet echt.
ik eet niet zo heel veel minder als jij hoor.
Breitling: succes meid.

Ik eet ook niet goed, dus aan mij moet je je niet optrekken Knipoog Je eet echt te weinig.

Hoeveel weeg je en hoe lang ben je nu dan, Flevogirly? Je hoeft het niet te zeggen hoor Lachen Maar ik ben ook al vrij lang bezig met m'n gewicht, ook omdat m'n moeder en oma al jaren met hun gewicht worstelen, maar het zou nooit bij me opkomen om zo'n ingrijpende operatie te laten doen, dus ik vraag me gewoon af hoe je bij die beslissing komt. Want het is toch behoorlijk gevaarlijk of niet?

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:32

ja maar ik krijg het gewoon niet naar binnen.
En ik vindt echt dat ik zat eet.
heb geen honger
mag ik vragen hoe lang jij bent en hoeveel je weegt en wat je in een week afvalt?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:35

dat is het probleem bij mij, ik vind niet zo snel iets eng. En ik zou me daar dus ook totaal niet druk om maken.
Echt een maagverkleining waarbij een stuk van de maag word weggehaald ofzo daar begin ik dan weer niet aan. Het is of een ballon of een band. Maar toch probeer ik het voor die 3 maanden zelf nog te doen Haha!
mijn dokter zei trouwens dat je max 1.5 kilo per maand mag afvallen wil je je resultaat behouden. Maar dat is dus niks voor mij dat zou ik nooit volhouden ik moet minimaal 1 k per week kwijtraken anders geef ik het weer op Sigaar

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:35

Ik ben 1.68m lang, weeg 87 kilo (maar heb dit weekend dus ontzettend veel vlaai lopen eten, verjaardag Haha!), en val op dit moment weinig af. Maar ik weet dat het komt doordat ik niet sport, zodra ik sport vliegen de kilo's er bij wijze van spreken af en kan ik alles eten zolang ik maar sport, heb er nu alleen de tijd en puf niet voor. Ik probeer gewoon op m'n eten te letten en in ieder geval niet bij te komen, maar minder eten wil ik ook niet.
Binnenkort ga ik ook naar een dietiste om te kijken wat er nou precies mis gaat Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:42

ik ben ook een paar keer bij de dietiste geweest maar dat haalde niks uit. Of ik had gewoon een slechte dietiste

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:43

Ja ik weet ook niet of het werkt, maar ik krijg het sowieso vergoed dus proberen kan altijd Lachen En nu ga ik lunchen!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:44

Ik ben 164 en weeg 65 kg als ik eet zoals ik altjd eet blijf ik op gewicht 62 kg ben aangekomen door te stoppen met roken, Boos!
en wil er 5 kg af hebben en dat gebeurt hoe dan ook al mag ik niks meer eten.
Het klinkt misschien idioot maar ik zit er echt mee.
Verdrietig

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:44

sonja bakker schijnt trouwens echt goed te helpen

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:45

_Scarlet_ schreef:
Ja ik weet ook niet of het werkt, maar ik krijg het sowieso vergoed dus proberen kan altijd Lachen En nu ga ik lunchen!

smakkelijk

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:47

_Scarlet_ schreef:

Als het goed is krijg je maar 4 uur vergoed. Bij mij was het eerste gesprek een half uur en de daarop volgende een kwartier. Dus door die vergoeding ben je zo heen. En dan moest ik aangeven wat ik anders wilde hebben en vragen stellen. Duh ik kom daar omdat ik iets wil veranderen maar niet weet wat en om informatie te krijgen niet om zelf dingen te vragen. Ik wist toch heel niet wat ik vragen moest? Clown