krijg die 12 pagina's toch niet meer af voor 4 uur allemala van die stomme dingen waarvan de vertaling niet zo voor de hand ligt en die ik dus op moet zoeken
Welkom Sabine.. En tjah, voor de rest ga ik ook mee met Sanne.
Meiden, met mij gaat het steeds beter.. zelf een mandarijn blijft weer liggen Helaas mag ik van mams nog niet paardrijden.. ben ik nog te zwak voor, dus ga het maar even afzeggen.. Denk dat ik vanavond wel weer online ben!
O : 1 bb met hagelslag en een kiwi. T : - L : Bb met kaas en een kiwi. T : - L : bb met kip. D : Pannekoeken!
Ik had vandaag een schooldag dus tussendoortjes lukken dan niet zo goed! Maar ik barst van de honger op het moment! Mag ik nog iets eten denken jullie? zie helemaal stipjes..
pff... t lijkt wel of ik opvliegers heb... t zweet breekt me steeds uit, zit met hele klamme handjes te typen enzo... terwijl ik het toch niet echt warm heb... heel raar...
ik weet niet, heb er al wel wat langer last van.. heb de laatste tijd regelmatig het grapje gemaakt dat ik wel eens in de overgang zou kunnen zijn... (please not )
Pfffff ga meestal met 2 vriendinnen naar Tae Bo, ene zegt vaak af Maar die zegt tenminste af.. Andere laat gewoon niks horen, smst niet terug als ik vraag of ze nog meegaat.. En nou ga ik vanavond niet.. Heel verhaal op msn dat ze naar Tae Bo wil, of ik nog ga, waarom ik niet op haar sms reageer, en of ik ff op tijd wil laten weten of ik nog ga want ze wil niet alleen.. Ze heeft me nou al een paar weken laten zitten en niks laten horen, dus ik stuur mooi niks terug *oeps, sorry, helemaal vergeten*
@ Wendy: Oh dat is ook handig dat ze dan niks van zich laten horen.. ..
Ik heb net een cup a soup gehad, en ook die blijft binnen. Heb af en toe nog wel buikkrampen, maar denk dat dat komt omdat mijn maag weer moet wennen aan het eten...
Inmiddels 3 smsjes en een hele reeks berichten op msn En nou laat IK een keer niks horen Lijkt me trouwens ook dat als ik op de eerste 2 smsjes niet reageer dat een 3e ook niet heel veel nut heeft
Heb geen rust om in bad te gaan Net met de buuf aan de telefoon gezeten. Bij Tryggur geweest. En ben weer over m'n middagdip heen
Hmm nou ik ben half 5 naar dietiste geweest.. ze vond dat ik te hard was afgevallen (en zeker na operatie) en ze zei dat dit echt niet goed voor iemand was, of je nou te zwaar bent of niet, is niet gezond. Ik ben nu verplicht vitamine pillen te nemen (maar dat wisten we al, doe ik ook). Maar nouja.. ik heb wel veel lichamelijke klachten.. dus maar is proberen toch ietsje meer weer te gaan eten..