wegen
Ben benieuwd na 4 dagenO: appel/ bb kipfilet
t: stuk komkommer, time out koekje
L: bb kaas
T: time out koekje
A -
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben benieuwd na 4 dagen
pfff ben benieuwd! Heb me laatste paar daagjes redelijk gedragen, maar ben ongesteld en zie de laatste dagen weegschaal alleen maar omhoog en omhoog gaan 
sokje87 schreef:Ontbijt: Yoghurt met allbran extra. Een glad Multi vitamine en een actimel.
T: Notenreep (zonder suikers, toevoegingen etc etc etc)
T: Griekse yoghurt met een petite peu muesli
Lunch: 3x MB. 1x halvarine met appelstroop, 1x pindakaas (2 snedes op elkaar) Innocent smoothie
T: 2 sultana koekjes
T: Yoghurt
Diner: Klein beetje spaghetti met gehakt en rode saus. Yoghurt met allbran
T: Yoghurt, beetje brinta met havermout, lijnzaad en tarwekiemen.
aja: Vandaag een nette dag, misschien een beetje weinig in kcal, maar qua voedingswaardes etc wel netjes. LittleAnn schreef:Ik heb je gezien Jamy, ongelofelijk verhaal nog steeds meis...Hoop dat het nu wel beter met je gaat enzo...
Je ziet er goed uit trouwens

!
...
!!
!
!! 

maartje_h schreef:good morning succes met wegen dames
ik ga ff nova kijken
gisteravond gemist
?
Myra schreef:O: 2 vboterham sandwich (komkommer, tomaat, kipfilet, becel), grote mok magere melk
25 min fietsen
T: appel
T: kop kippensoep
L: 2 vboterham kipfilet, cherry tomaatjes
25 min fietsen
T: magere yoghurt + elite haver (kcal vullen)
T: appel
A: onbekend
fitnessen
T: onbekend
.. ben dus een halve kilo aangekomen ..... Sylhouet schreef:Woensdag Weegdag !!
(....)
Vandaag: 62.8 kg![]()
![]()
(...)
Het lijntje ging vandaag dus weer een stukje omlaag, want ik heb de hele week 63/64 kg gewogen
Mijn buik was ook echt een ballon en nu is hij opeens weer plat. Heel erg gek, zou wel vocht geweest zijn ivbm menstruatie de nu pas echt doorzet denk ik?Annetje schreef:Planning morgen:
o: 2x knackebrod met jam
t: / (net bed uit en lunch alweer om 12 uur denk ik)
l: 4x knackebrod met beleg naar keuze
t: halve meloen, banaan
d: ?
t: magere kwark met vanille vla denk ik, of boordevol van mona
Beweging: start to run les 15 (24 min. rennen in totaal) en 1 uur fietsen. Verder school en kijken hoe de eigenaar van Viralda op haar gaat rijden.
Pakje volkoren combicrackers, daarna nog eentje maar dan met de paturain van de Aldi, daarna nog 8 zoute tucjes. Ik weet dat ik niet moet beginnen want als ik een keer begin dan gaat het mis maar ik had trek