Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Meestal komen de bonnen een kwartier na de laatste ophaaltijd online
JudithO schreef:Bij de adressen met 'niks meer te redden' hebben ze op dat moment geen pakketten beschikbaar.
Bij 'uitverkocht' moet je vooral even letten op de tijd die erachter staat. Zorg ervoor dat jij de volgende dag iets voor die tijd op de app kijkt, dan maak je nog kans op een pakket.
Tallie1979 schreef:Ik ben vorige week zonder pakket weggestuurd. Door het verkeer was ik echt nét voor de eindtijd binnen, maar er was niemand bij de balie. Tegen de tijd dat ik aan de beurt was, was mijn eindtijd wel verlopen.
Kreeg dus niks meer mee. Heb een melding gedaan bij TGTG, maar krijg 0 reactie.
JudithO schreef:Bij de adressen met 'niks meer te redden' hebben ze op dat moment geen pakketten beschikbaar.
Bij 'uitverkocht' moet je vooral even letten op de tijd die erachter staat. Zorg ervoor dat jij de volgende dag iets voor die tijd op de app kijkt, dan maak je nog kans op een pakket.
Berdien schreef:Morgen een pakket ophalen bij de bakker, ben héél benieuwd! Kan de hele dag ophalen, is dat niet wat gek voor een bakker?
mls_w schreef:JudithO schreef:Bij de adressen met 'niks meer te redden' hebben ze op dat moment geen pakketten beschikbaar.
Ik ken de 'uitverkocht' en 'niets meer te redden', bij een hele hoop staat echt 'verkoop gestopt'. Helaas staat dit er nog steeds dus ben bang dat ze er echt mee gestopt zijn