maar zou graag ook aardbeien willen die iets groter worden, dit waren van die muizenhapjes

Ga de namen die jullie noemen sowieso even opschrijven.
Google geeft ook wel namen, maar er staat niet bij hoe ze smaken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liiza schreef:Hoi allemaal,
Ik heb me al eens eerder gemeld, maar gezien het nieuwe jaar kriebelt het steeds meer.
Ik heb al rond gekeken over hoe te beginnen met een moestuin, hoe moet ik mest vermengen met de grond? Hoe doen jullie dit?
LhinnOlijf schreef:Voor de liefhebber nog peterselie stekjes over... Iets met een zachte winter en nog geen last gehad van (strenge) vorst. Ik ga dit jaar weer zaden van de action halen. Die zijn mij afgelopen jaar goed bevallen. Had relatief veel opbrengst
En ga waarschijnlijk paprika + koolrabi stekken kopen. Ik kreeg ze afgelopen jaar niet op tijd mooi voorgetrokken en pas laat vruchten gaf.
dejong_wever schreef:wacht ik pak even het boekje....
.... Is van de welkoop
Mechelse trosjes, smakelijke prinsesjes zeer rijk dragend.
Deze boon groeit aan een tros.
Isabonny schreef:LhinnOlijf schreef:Voor de liefhebber nog peterselie stekjes over... Iets met een zachte winter en nog geen last gehad van (strenge) vorst. Ik ga dit jaar weer zaden van de action halen. Die zijn mij afgelopen jaar goed bevallen. Had relatief veel opbrengst
En ga waarschijnlijk paprika + koolrabi stekken kopen. Ik kreeg ze afgelopen jaar niet op tijd mooi voorgetrokken en pas laat vruchten gaf.
Ik heb de zaden van een lekkere zoete paprika (uit een Oostenrijkse supermarkt) eens bewaard en vorig jaar in potjes gezaaid. Ik heb er enkele grote paprikaplanten mee gekweekt met een aantal paprika's eraan. Helaas net toen we op vakantie gingen. Toen we terugkwamen was er helaas niet veel meer over van de planten
pmarena schreef:dejong_wever schreef:wacht ik pak even het boekje....
.... Is van de welkoop
Mechelse trosjes, smakelijke prinsesjes zeer rijk dragend.
Deze boon groeit aan een tros.
Klinkt leuk, heeft hij het bij jullie ook goed gedaan?
Wil ik wel graag proberen, hoeveel heb je er voor me eventueel?
En zie je iets op mijn lijst waar je voor wil ruilen?