Ik zou dat dan zelf met bastognes doen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou dat dan zelf met bastognes doen. 
Ik heb afgelopen week op die manier een bodem gemaakt, daar bovenop een cheesecake vulling met hele kruidnoten en blauwe bessen en fijngemalen kruidnoten als afwerking. Was heerlijk en ook in no time op
CedriiC schreef:Om even in te springen op die kruidnoten cake en koek: wat een goed idee!Ik heb afgelopen week op die manier een bodem gemaakt, daar bovenop een cheesecake vulling met hele kruidnoten en blauwe bessen en fijngemalen kruidnoten als afwerking. Was heerlijk en ook in no time op

FuGeLiCu schreef:De kruidnoten worden inderdaad zacht in de cake/muffins. Maar vind het qua smaak heerlijk! Binnenkort echt eens maken, net als appel-speculaastaartje![]()
Wat apart dat het niet blijft plakken Anoli, misschien waren de kruidnoten niet fijn genoeg?

Kleinere stukjes plakken vaak beter ja. Dat is mijn ervaring met het maken van bijv kwarktaart op een dergelijke bodem ook.
Die cupcakes op de foto zijn ook tof!
Hij was alleen bijna op, dus ik had niet genoeg. Heb aangevuld met kersenjam (in een andere vorm).
Heb alleen de kersenversie nog maar geproefd, die is lekker!