maar hij komt net binnen en godzijdank zijn er geen slachtoffers, alleen restaurant is helemaal uitgebrand, maar dat was gelukkig dicht, en in het woonhuis dat eraan vast zat was niemand thuis..
gelukkig goed afgelopen dus!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Was vanmiddag 'even' op bed gaan liggen (uurtje of 3) en om 7 uur kwam mn moeder of ik niet wat moest eten.. Paar patatjes gegeten en kon meteen doorrennen naar de wc
Buikgriepje

Pluspunt is dat ik dus verder geen patat enzooi heb gegeten
Straks ff proberen een cracker en wat vla ofzo weg te krijgen

Als ze er vandoor gaan vind ik niet zo erg, maar bokken hou ik niet van 
Maar ik laat het hier even bij

maar hoog komt ze volgens mij niet (voelt in elkgeval niet zo). Ze is mij gewoon ontzettend aan 't uitproberen. Komt wel goed, ooit..
. Wel jammer van dit weer
Komt idd wel goed
Zolang het grappig blijft is er niks aan de hand 
Die kan in het land zoooooo gek lopen doen
Iedereen moet altijd verschrikkelijk om hem lachen hoe hij kan spelen
Maar met rijden zou ie het echt niet doen
Stapte 1 keer een jongen met nogal praatjes op, daar stijgerde hij een beetje bij, had ik nog nooit meegemaakt
Maar zolang je eerlijk voor hem bent loopt iedereen ermee weg
Alleen je moet zn grapjes kunnen waarderen
Hij vind het heeeerrrlijk om met een noodgang te galopperen, in het begin vond ik dat eng omdat ie onwijs aan de kletter kon gaan.. Maar nu laat ik 'm gewoon elke rit wanneer IK dat wil ff een stukkie voluit gaan en dan heb ik weer een hele blije poonie

Nog onwijze hoofdpijn en iets verhoogde temperatuur, dus maar even rustig aan.. Maar ik kon niet meer slapen
Ff bokt bijlezen
Duik ik zo mn bedje weer in

zometeen even wat dingetjes afmaken en dat dan naar Den Haag brengen, daarna nog poosje leren 

.
Ik moet wel een beetje bijblijven he ingrid 
ben ik ook mooi weer begin vd middag terug om nog even de laatste dingen door te kijken 
Of desnoods een blikje groente opwarmen met wat aardappelen. En als je aardappelen in kleine blokjes snijd duurt het ook niet zolang met koken
alleen zijn wij thuis natuurlijk met 5 man
ach, en als 3 vd 5 niet thuis zijn met eten, wordt nog wel eens makkelijk gedaan
Ik vond het ook nooit leuk om voor mij alleen te koken
Wat dat betreft wel makkelijk weer ff bij paps en mams
idd, dat is wel het grote voordeel van weer thuis wonen hoor, wordt tenminste weer voor je gedaan 
zit nu bij m'n vader te wachten totdat vriendlief pauze heeft
moet toch maar eens sleutels laten bij maken.. kan nu ook niet naar stage, want mn OV zit in mn portemonnee...