[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:46

zo, vriendje komt net thuis...hij was terug naar zn ouders gegaan, want zn moeder belde daarstraks dat het restaurant 50m van hun huis in brand stond Nagelbijten / Gniffelen
maar hij komt net binnen en godzijdank zijn er geen slachtoffers, alleen restaurant is helemaal uitgebrand, maar dat was gelukkig dicht, en in het woonhuis dat eraan vast zat was niemand thuis..

gelukkig goed afgelopen dus!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:49

Kom heel even mn neus laten zien Lachen Was vanmiddag 'even' op bed gaan liggen (uurtje of 3) en om 7 uur kwam mn moeder of ik niet wat moest eten.. Paar patatjes gegeten en kon meteen doorrennen naar de wc Nagelbijten / Gniffelen Buikgriepje Sigaar Scheve mond
Heb morgen school, maar leraar al even gemaild dat ik niet zeker weet of ik kom. Bluhhh voel me beroerd Scheve mond Pluspunt is dat ik dus verder geen patat enzooi heb gegeten Huilen van het lachen Straks ff proberen een cracker en wat vla ofzo weg te krijgen Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:02

Heb even bijgelezen, maar ben niet zo helder op het moment en heb even niet zoveel zinnigs toe te voegen Bloos
Wil alleen even melden dat het allemaal wel goed komt voor de mensen die wat zijn aangekomen, alle feestdagen zijn weer voorbij en nu weer een beetje regelmaat er in en dan is het er zo weer af Lachen
Ik hou niet van bokkende paarden Als ze er vandoor gaan vind ik niet zo erg, maar bokken hou ik niet van
Oei dat is schrikken ingrid! Gelukkig is alles goed afgelopen!
Ben vast dingen vergeten Bloos Maar ik laat het hier even bij Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:07

beterschap Wendy!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:07

Dankje! Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:29

wen, beterschap. Ga me bedje maar is opzoeken morgen weer vroeg op

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:30

Dankje Lachen
Slaap lekker Doei! Kusje

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 00:19

Beterschap Wendy, ga ook zo mijn bedje opzoeken Doei, doei

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 02:12

@Sanne, jij ook nog een gelukkig nieuwjaar! Hoe gaat het met je?
@Wendy, ach mijn pony denkt dat ze bokt Clown maar hoog komt ze volgens mij niet (voelt in elkgeval niet zo). Ze is mij gewoon ontzettend aan 't uitproberen. Komt wel goed, ooit..
Alleen ik ga vragen of dat ze mijn paard elke dag buiten willen zetten. Momenteel gebeurt dat niet, en rij ik dus alleen en verder niets door de weeks omdat ik dan geen tijd heb. Maar ze moet ook lekker buiten kunnen staan natuurlijk Lachen. Wel jammer van dit weer Verdrietig

Morgen gaan mijn ouders aan SB doen, weet dat jullie er niet helemaal voorstanders van zijn maar ik ga wel een beetje meedoen. Ik kan toch niet veel eten vanwege mijn maagband, zeker niet als het opgespoten is binnenkort.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 07:50

Volgens mij bokt Madeira idd niet echt maar slaat ze gewoon uit, aangezien je zegt dat ze het doet op het moment dat andere paarden langs komen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 09:24

Uitproberen hou je toch Ja Komt idd wel goed Lachen Zolang het grappig blijft is er niks aan de hand *LOL*
Tryggur die heeft bij mij nog nooit gebokt onder het zadel Die kan in het land zoooooo gek lopen doen Nagelbijten / Gniffelen Iedereen moet altijd verschrikkelijk om hem lachen hoe hij kan spelen *LOL* Maar met rijden zou ie het echt niet doen Stapte 1 keer een jongen met nogal praatjes op, daar stijgerde hij een beetje bij, had ik nog nooit meegemaakt Nagelbijten / Gniffelen Maar zolang je eerlijk voor hem bent loopt iedereen ermee weg Ja Alleen je moet zn grapjes kunnen waarderen Schijnheilig Hij vind het heeeerrrlijk om met een noodgang te galopperen, in het begin vond ik dat eng omdat ie onwijs aan de kletter kon gaan.. Maar nu laat ik 'm gewoon elke rit wanneer IK dat wil ff een stukkie voluit gaan en dan heb ik weer een hele blije poonie Haha! *LOL*
Dat zou trouwens idd wel fijn zijn als ze wordt buitengezet Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 09:25

Ik ben trouwens wel thuisgebleven van school Ja Nog onwijze hoofdpijn en iets verhoogde temperatuur, dus maar even rustig aan.. Maar ik kon niet meer slapen Ff bokt bijlezen Tong uitsteken Duik ik zo mn bedje weer in Ja

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 09:57

bokt bijlezen moet ook gebeuren he Wendy Clown

Hier ook al wakker Gaaaap zometeen even wat dingetjes afmaken en dat dan naar Den Haag brengen, daarna nog poosje leren Lachen
Begin morgen gelukkig mn tentamens met Spaans, dat is er iig 1 waar ik wel uit moet komen Ja

Dag vandaag:
O: yoghurt met muesli
L: 3 bb, 2 met halvajam, 1 kaas
T: 2 mandarijntjes
T: plakje ontbijtkoek
L: krootjes, aardappelen en stukje vlees

Beweging: als het wil met leren, dan ga ik vanavond nog even bodypumpen Ja
denk alleen dat het onwíjs druk gaat worden in de sportschool, iedereen met zn goede voornemens Clown

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:01

Goedemorgen allemaal,
Sinds mijn val heb ik een hekel aan bokkende paarden. Probeer vanaf nu weer wat minder te snoepen. Geen chips meer door de week en ook opletten watvoor koek ik neem.
Eierkoek is redelijk goed toch?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:05

Zo, nieuw jaar, nieuwe planning.

O: kiwi, bb met selleriesalade
T: ontbijtbiscuit
L: 2bb met kaas en tomaat, opkikker
T: roggebrood
D: ?
T: ?

Ik moet nog boodschappen doen, dus weet nog niet wat ik ga eten vanavond.

Beweging: uur fietsen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:30

Goedemorgen..

Ik heb vanacht niet zo heel goed geslapen..
Mijn broer moet strooien tegen de gladheid, en die is gisteravond om half 8 begonnen, en is nog steeds op de been!
Gelukkig heeft ie net gebeld dat wel alles in orde was!

Ook heb ik mij vanochtend gewogen om een nieuwe start te maken met het afvallen!
Ik woog gister 86 kg.
Vanmorgen woog ik 85.3 kg.
Gelukkig wel 700 gram minder.. maar dat houd ik meestal op vocht en dergelijke.
Mijn mams gaat nu ook weer écht opletten wat ze kookt enzo.
En dan moeten mijn broers eigenlijk wel gewoon meedoen, want ze moeten eten wat de pot schaft Clown
Mijn broers zijn ook allemaal wel aardig stevig, maar die maken er zich ( nog ) niet zo druk om..

Mijn moeder helpt dan goed met koken en natuurlijk boodschappen doen, en dan ga ik weer netjes opletten dat ik alleen gezonde dingen tussendoor snoep.

Ik ga vanmiddag ook nog ff naar de sportschool puntjes bij elkaar smokkelen!! Knipoog
Hoop alleen dat paps of mams even mee wil rijden, want hier ligt 5 cm sneeuw, en aangezien wij aan een weg wonen waar niet gestrooid is en dus spekglad is.. vind ik het niet zo strak plan om te gaan fietsen Clown.

Ben echt blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan! Lachen
Ik heb echt steun aan jullie, en ik weet nu gewoon dat het gaat goedkomen!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:02

*LOL* Ik moet wel een beetje bijblijven he ingrid Haha!

Wat fijn dat je moeder er ook rekening mee houdt ellen!!
Mijn moeder haalt altijd heel lief allemaal lekkere dingen waar ik vaak eigenlijk niet zo heel blij mee ben Nagelbijten / Gniffelen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:17

Zo, portfolio klaar, dus over halfuurtje richting Den Haag om te printen en het in te leveren Lachen ben ik ook mooi weer begin vd middag terug om nog even de laatste dingen door te kijken Lachen

Hier trouwens hetzelfde probleem hoor, als iedereen druk is heeft niemand hier tijd om te koken, dan wordt nogal snel gezegd laat het eten maar zitten,w e maken wel een tosti oid Nagelbijten / Gniffelen
vandaag eigenlijk weer, maar heb nu aangeboden om te koken, weet ik iig zeker dta ik vanavond vitamines binnenkrijg Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:19

Toen ik nog in Voorthuizen woonde deed ik meestal meerdere porties in ene maken en dan in bakjes invriezen. Ideaal Ja Of desnoods een blikje groente opwarmen met wat aardappelen. En als je aardappelen in kleine blokjes snijd duurt het ook niet zolang met koken Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:21

nee dat is idd ook zo Wendy Ja alleen zijn wij thuis natuurlijk met 5 man Haha! ach, en als 3 vd 5 niet thuis zijn met eten, wordt nog wel eens makkelijk gedaan Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:21

sanne, beterschap (jij toch?)

nieuw jaar, nieuwe kansen...
o: 2 sinaasappels
t: glas optimel, plakje light-cake
l: 3 krackers kaas 30+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:22

Begrijpelijk Ja Ik vond het ook nooit leuk om voor mij alleen te koken *LOL* Wat dat betreft wel makkelijk weer ff bij paps en mams Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:25

Vind het super om voor mezelf te koken, voor mij is dat echt een beetje relaxatie. Lekker met de tv aan en koken maar. Ik vind het koken leuker dan het eten meestal. Verder heb ik de griep denk ik echt harde keelpijn enz.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:28

nee idd, toen ik voor mij alleen moest koken vond ik het eigenlijk ook doelloos Nagelbijten / Gniffelen idd, dat is wel het grote voordeel van weer thuis wonen hoor, wordt tenminste weer voor je gedaan Ja

al lijkt het me ook wel heerlijk om straks mn eigen plekkie te hebben, maar dat zal nog wel even duren Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:56

Goedemorgen..

Ben net weer van het ziekenhuis, bloeddruk was ietsjes verhoogd, maar niet schrikbarend...

Ben alleen vanochtend wel zonder ook maar iets bij me de deur uitgegaan... geen sleutels, telefoon of portemonnee bij me Verdrietig zit nu bij m'n vader te wachten totdat vriendlief pauze heeft Haha! moet toch maar eens sleutels laten bij maken.. kan nu ook niet naar stage, want mn OV zit in mn portemonnee...

O: 2 krentenbollen kaas
T: klein koekje bij de koffie
L: 2 bb kipfilet