Pascaline schreef:Spetterlover schreef:Wat is er aan de hand Pascaline??
Pf studies+verliefdheid+vemoeidheid
Ojee, ga slapen, droom over je liefde en leer morgen weer hard door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascaline schreef:Spetterlover schreef:Wat is er aan de hand Pascaline??
Pf studies+verliefdheid+vemoeidheid
Spetterlover schreef:Sizzy schreef:Syl eet over de hele ochtend nog heel wat dingetjes naar binnen
Ik vind persoonlijk dat jij ook nog steeds veel te weinig eet ivm jouw sporten Myra.
Das waar, ik ontbijt meer en neem 's ochtends meestal geen, of soms 1 tussendoortje.
Als ik niet goed ontbijt stort ik na een half uurtje in
Spetterlover schreef:Hmm das weer minder.. kunnen jullie er niet over praten dan??
Sylhouet schreef:Inderdaad, en dat is niet de enige reden, ik eet ook al om 6.15 uur en dan heb ik echt nog geen trek in een mega maaltijd... dat is ook de reden waarom ik bij aankomst op mijn werk een plak ontbijtkoek en appel eet, dat is eigenlijk deel 2 van mijn ontbijt...
Bij mij wisselt het sowieso hoe ik ontbijt, nu is het een poosje beschuit met kaas, daarvoor was het geroosterd brood met jam, daarvoor geloof ik ontbijtkoek, het is ook een tijdje yoghurt met muesli geweest.... ik ben meestal even ergens gek op, en er dan weer op uitgekeken!
Lang leve de variatie!
Sylhouet schreef:In het weekend ontbijt ik trouwens idd veel uitgebreider, dan is het echt een goede maaltijd aan het begin van de dag (die dan ook wat later dan 05.45 uur begint...)
!
Maar doordeweeks, zo vroeg, eet ik een licht ontbijt en dan op mijn werk weer wat en ook veel tussendoor 's ochtends.
Bevalt mij beter!