Oh daar heb ik nu ook zin in! Met appel kaneel en rozijnen!
pien_2010
Geplaatst: 01-10-22 09:22
Wat een heerlijk eten allemaal. Op de camping, die quiche, sushi, Michelle en vele anderen. Zalig→ er wordt goed gegeten.
Gisteren eens echt uitgepakt. Wij hadden merlu (Heek, voor ons de 1ste keer) van de markt met quinoa spaghetti en eigengemaakte verse pesto. Echt zalig
Ontbijtje voor het vrijgezellenfeestje van mijn zusje
De rest stond in buffet haha
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 01-10-22 14:33
Oeh ik wil nog delen van donderdag, ik was bij de Vegan Junk Food Bar
Suliko
Geplaatst: 01-10-22 17:42
Eten @work, vegan enchiladas gevuld met rijst en chili sin carne, héle lekkere ‘kaas’saus, chimichurri, guacemole en salade (normaal met eikenbladsla, die was nog niet gesneden en had geen geduld, wilde graag eten voor het druk werd en dit uitverkocht zou zijn maar ijsbergsla is wel minder mooi ). En normaal 2 wraps per portie maar das beetje veel voor mij.
Brood gebakken voor laat ontbijt/vroege lunch. Ik dacht alleen de graden van de oven wel uit mijn hoofd te kunnen doen.. Volgende keer toch maar even het recept tot het einde lezen. Hij is een beetje donkerder geworden dan de bedoeling was en zo smaakt hij ook helaas.
Gelukkig vind mijn vriend hem heerlijk en is dat brood al bijna op
marygoround
Geplaatst: 02-10-22 14:17
Weinig dingen zo lekker als vers brood dus ik snap je vriend wel
Ik loop wat achter maar ben vorige week verschrikkelijk lekker uit eten geweest, allemaal plant based. Amuse Gegrilde watermeloen met een basilicum olie Gerookte biet met groene appel en yuzu Witlof met mandarijnsaus en hazelnoot kruim (dit was méga lekker) Gerookte bloemkool met een miso-saus (geloof ik) Knolselderij met gerookte aardappelpuree Aardbei en rabarber dessert
Heb nog meer gegeten afgelopen dagen maar die update komt nog