Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEmily schreef:O: Salade van broccoli, sla, snoeptomaatjes, blik zalm, groene paprika, gedroogde bieslookkruiden.
T: Driekwart appel
L: Havermout in melk gekookt, lijnzaad en kwart appel ; roze koek met slagroom (vriendin was jarig)
T: Banaan
A:Een groot bordmet macaroni (tomatensaus + italiaanse kruiden + gehakt + roerbakgroenten + veel 30+ kaas).Dat bord zal vol zijnTwee borden, heel veel kaas. ^^
T: Lolly
Na avondeten ga ik eengrotewas maar 20 voet blijkbaar, had 40 voet verwacht dus viel meecontainer (vrachtwagen) lossen met paps, buurman, neef (?) en broertje.Daarna hopen dat ik geen honger heb en zowel dan neem ik nog een mandarijn.<- werd lolly dus
_Kiki_ schreef:Vandaag:
O: melk, haver-/gerstvlokken, lijn-/chiazaad en moerbeien
T: mars
L: ijsbergsla, bulgur, tomaat, mozzarella, mango-azijn
T: peer
A: champignon soep, salade met courgette, feta en gegrilde paprika, salade met mango, kip en rucola, stokbrood.
T: 2 kleine stukjes taart (chocola-abrikoos en lemon

heb een blessure mag al ruim een week niet sporten en dat vind ik echt naaaar 
Ik vind jou lijstjes juist altijd erg gevarieerd en een mooie verhouding kdh-eiwit-vet!
) plan Leonie! Maar vind je lijstje tot nu toe (weet natuurlijk geen hoeveelheden) niet echt AYCE hoor.danoesje schreef:Oh heb ze gewoon door de yoghurt gekwakt en opgegeten, vond ik prima te doen en eigenlijk wel lekker dat het een soort van krokant was.
Je zou misschien wel wat met gewichten kunnen doen voor je rug/armen?

Word er niet moe van zegmaar
laten we het daar op houden
het geeft inderdaad niet zoveel voldoening als gewoon lekker mogen hardlopen en volle bak sporten, dus ik snap je frustratie. Maar beter nu even écht rust houden en er zo snel mogelijk vanaf zijn, dan toch sporten en ermee blijven zitten! 
)
!

) + nog los 2 gebakken eitjes met wat cottage cheese