Nee was niet heel erg de bedoeling, maar kwam door mn schrale ontbijt beetje, probeer het op te vangen met 2 extra boterhammen 's middags. Pak misschien nog een kop tomatensoep of zo erbij dan
Gaarheid ten top hier Zit te twijfelen of ik vanavond nog ga sporten.. Is wel goed voor me natuurlijk Maar een avondje lekker bankhangen zie ik ook wel zitten En heb vorige week een stapel maskertjes gekocht en 't bad roept
ik zou toegeven aan het bankhangen Wendy, maar dat komt omdat ik nog niet in mn fanatieke sportritme zit
Jaa, weer lekker zomerfruit
Wendy15
Geplaatst: 07-04-09 14:07
Ik vind sporten wel lekker Maar slaap alweer een poosje slecht en ben gewoon moeee Al een paar keer op de bank in slaap gevallen Maja, als ik vanavond ga sporten ben ik kwart voor 8 thuis en moet ik nog douchen en eten en pffff, staat me gewoon even tegen
Gun jezelf af en toe ff rust Wendy, kun je er daarna weer tegenaan
Wendy15
Geplaatst: 07-04-09 14:10
Ja ik doe ook wel rustig aan hoor Alleen ik slaap gewoon niet goed Ben voor m'n wekker gaat al wakker terwijl ik nog wel moe ben enzo, gewoon irritant Zal wel weer even wennen zijn ofzo nu het weer langer licht is denk ik, maar het is wel rottig.. Heb elke keer echt zo'n middagdip
Grrr ging net weer door die rot knie heen. En voelde mij dus al niet lekker met mijn buik enzo, dus heb traantje gelaten.. maar ja.. Ongelukje met skieen is nu? Hmm weet niet bijna 4 jaar geleden. Maar ga nog steeds door die rot knie heen! Als ik op gewicht ben, en ik heb het nog, wordt het nog een operatie. Jak.
Ik ga vanavond met een ander meisje bosrit maken heb er zin in! Heerlijk met dit weer
Oeh dat is niet fijn paulien Mss een steunding om je knie ofzo proberen? Veel plezier vanavond!
Ik zou vandaag nog met een stalgenootje gaan rijden, ze zou nog ff bellen hoe laat, maar nog niks gehoord En moet half 5 ofzo paard van de buuf nog even binnenzetten.. Lees net smsje van 'dinnetje waar ik mee zou gaan sporten of ik haar thuis wil komen ophalen, denk dat ik maar gewoon terugstuur dat ik niet ga
Haha ja af en toe is dat zó lekker he Siz! M'n maskertjes waren op, heb vorige week flink ingeslagen Heb er 9 gekocht, kan weer even vooruit
Succes met vergaderen
Sabin_e
Geplaatst: 07-04-09 14:15
Hee allemaal! Ik kom mij ff nieuw melden hier.. Ben nl. steeds fanatieker aan het bokken! En kwam zodoende in dit topic.. Ik ben Sabine, kom uit Tubbergen, ben 21 jaar, en 1.78 m lang. Mijn zomerbroeken zaten strak, mijn buikje werd steeds dikker en mijn bovenbenen zijn nog 'gespierder' dan die van mijn fanatiek voetballende vriend (!) (lees: vet ) Ik ben dus ook aan t afvallen. Maar volg geen dieet o.i.d. Ben minder gaan eten, gezonder gaan eten en meer gaan sporten. Sinds 3 weken nu. Heb nog niet op de weegschaal gestaan.. dat ga ik gauw nog eens een keer doen.. Maar onze weegschaal thuis is 'kapot'. Daarop weeg ik soms 60 kg (en dan voel ik me blij ) maar soms weeg ik daarop 90 kg (en dan schrik ik me een hoedje! ) Oftewel.. dat ding is niet goed!!
Mijn sport'programa' = Maandag volleybal training, woensdag Bootcamp, dinsdag of donderdag hardlopen (Maar dat is saai en ben er daardoor minder consequent in ) En vrijdag fitness.
Eten: S'ochtends: 2 sneden bruin brood met magere boter/kaas of Kellogs special K met halfvolle melk of magere yoghurt. S'middags (lunch): 1 liga, 1 kopje koffie of thee/vruchtendrank en water (vaak 2 flesjes per dag) Tussendoor: Komkommer/banaan/druiven (fruit ) S'avonds: Een gevarieerd diner met mager vlees en groenten, geen boter/dressing/jus/etc. S'avonds laat: Vruchtendrank
In het begin had ik erg veel gerommel in mn buik en het gevoel van trek, maar dat is nu erg veel minder geworden (Oefff...! Haha) Ik voel me al fitter en m'n conditie gaat vooruit. Mijn doel: Ik weeg nu ong 70 a 73 kg. (ga het dezer daagjes nog ff op een goede weegschaal meten). Ik wil graag 65 kg gaan wegen. Mijn buikje plat, mijn benen, heupen en billen strak en dunner en weer die zomerbroeken van maatje 38 passen!
Als iemand nog verbeteringen en/of tips heeft hoor ik dat graag.. Ik ga sowiezo dit topic in de gaten houden! Liefs!
SuSem
Geplaatst: 07-04-09 14:21
welkom
Je eet veel te weinig om af te kunnen vallen..hiermee help je je stofwisseling om zeep.. je lunchet nauwelijk, een liga is geen lunch... maak hier 3 of 4 volkoren boterhammen van... je komt denk ik geeneens aan 1000 kcal.. terwijl je, om je lichaam te onderhouden, minimaal zo'n 1600 kcal moet binnen krijgen.. dit verbruikt je lichaam namelijk alleen al om zich op temperatuur etc. te houden... maar lees hier gerust mee.. en doe wat met onze tips
Laat ik nog wat kastjes gaan uitmesten (jaja, nog steeds bezig met de grote zomeropruiming/schoonmaak Allllll m'n zooi aan het uitzoeken ) is wel leuk trouwens, ouwe cd's en briefjes en foto's enzo tegenkomen
Noh, ben 't meestal na een paar kastjes weer zat Of ik kom weer wat leuks tegen ofzo en dan schiet het ook weer niet op Kledingkast is helemaal uitgemest en opnieuw ingericht Bureau + alle kastjes daaromheen ook al En ongeveer een kwart van m'n wandmeubel (veulll kastjes ) En heb laatst eerst de hele voilere + alle speeltjes van het vogelbeest enzo schoongemaakt Maak meestal gewoon even de takken en de bodem schoon en af en toe ook even alle speeltjes, spiegeltjes, belletjes en noem maar op Ik heb teveel spullen
Had ik al verteld dat ik qua nagels wel goed bezig ben Heb ze sinds het lakken van zaterdag niet meer gebeten en dan zien ze er altijd direct een stuk beter uit gek is dat, na 3 dagen al
Wendy15
Geplaatst: 07-04-09 14:41
Maja heb dus nog een deel van m'n wandmeubel, nog een kastje. En dan in m'n slaapkamer nog lades onder bed en nog een kastje.. (woonkamertje en slaapkamer) Alles volgestouwd Meestal ruim ik het gewoon op en kijk ik niet wat wegkan Staat nu een vuilniszak in de kamer voor wat weggooid kan en een doos voor wat wel weg kan maar wat ik zonde vind om weg te gooien
En ben ook m'n schoolspul van vorige opleiding aan het uitzoeken enzo. Dingen die ik leuk vindt om te bewaren of die nog wel interessant zijn en wat meuk is die weg kan enzo.. Is way veel werk