[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:25

Goedemiddag, heb vandaag even een half dagje vrij genomen van Indoor Veendam. Zelfde klasses als gisteren en hoef vanavond dus pas bij de finales te zijn Knipoog

Lekker een keer uitgeslapen en me vanmorgen rustig kunnen wegen. Zat op 70.2, dus dat ik laatst onder de 70 zat was toch echt van het uitgaan Bloos Maar nog ben ik niet ontevreden voor alle oliebollen en nieuwjaarsrolletjes Knipoog

Kreeg gister trouwens mail van valtaf.nl, dat ik al 2 week m'n gewicht niet heb ingevoerd. Zoiets heb ik nodig Ja Knipoog

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:13

goedemiddag Doei!

vandaag lekker uitgeslapen, vandaar ook geen ontbijt enzo..
L: tosti kaas, beschuitje hagelslag
T1: 2 chocolaatjes bij de koffie
T2: wat druiven
T3: ? (ga zo naar de bios, dus vast iets ongezonds Tong uitsteken )
D: varkenshaasje met champiognssaus en aardappeltjes en boontjes
T: ?

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:08

Jamie, varkenshaasjes Vingers aflikken Ik eet het dan wel met sinaasappelsaus Knipoog
Tot nu toe heb ik enkel een kommetje cornflakes met melk op, ben ook sinds 12u30 op.

Hebben jullie dat ook, dat jullie je zo slap voelen, nergens energie voor hebben?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:34

Noor & Katia, wat raar.. Ik heb het volgens mij andersom.. Heb nu 46, terwijl ik mega ben. Echt raar.. ?

@Armaris, daar heb ik ook last van. Erg vervelend is dat gevoel Verdrietig

Goh, Madeira ging vandaag bokken Clown
Was wel raar, want het is niet hoog of eng bij haar hoor. Maar voelde raar. Heb hiervoor maar 1x een bokkend paard meegemaakt (was zonder zadel). Maar ze deed dat omdat andere paarden naast haar liepen. Hiervoor was ze alleen in de bak, ging super. Daarna kwam er 1 bij, die vond ze ook geweldig, steeds achter hem aanlopen enzo toen kwamen er meer. Toen wilde ze niet meer. Ik heb haar gewoon 1x goed laten aandraven en toen was het ook klaar want we reden al een tijdje.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:35

Verklaar je mij gek als ik zeg dat ik een bokkend paard heerlijk vind? Bloos Dat toont pit en dat wil ik nu juist bij paarden. Mij zal je nooit zien op een tam, sloom en traag paard Nagelbijten / Gniffelen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:37

Armaris schreef:
Verklaar je mij gek als ik zeg dat ik een bokkend paard heerlijk vind? Bloos Dat toont pit en dat wil ik nu juist bij paarden. Mij zal je nooit zien op een tam, sloom en traag paard Nagelbijten / Gniffelen

Iedereen roept ook dat Madeira lief is. Maar hoe meer je op haar rijdt, hoe erger ze je uitprobeert Tong uitsteken
Maar ik vind bokken ook niet erg. Ik vind het wel vervelend als paarden er vandoor gaan, en ik dan geen controle op ze kan hebben zeg maar (gewoon even rennen vind ik niet erg, zolang ik ze terug kan nemen bedoel ik). Komt misschien ook door mijn slechtziendheid? (Zie niets meer als een paard in galop zit).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:37

Ik vind je ook niet mega, ik vind je er altijd slanker uitzien dan je gewicht. Heb je nooit als mega gezien gewoon een iets vollere mooie meid.

Amaris had ik ook, maar ben het gewoon nu dus voel ik het ook.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:38

Haha, mij ook niet Tong uitsteken ik irriteer me heel erg aan trage slome paarden...ze moet wel graag willen lopen, en ook doorlopen, moet ze niet aan hoeven drijven om ze voorwaarts te houden dan wordt ik echt gek haha

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:41

Ja weet je.. ik vind paarden ook fijn als ze voorwaarts zijn. Madeira is vooral voorwaarts in de draf. Heerlijk Haha!

Maar zolang een paard soms kuren heeft, en dus niet echt gemeen is, vind ik het prima. Als hij mij er zomaar af donderd, zonder aanleiding, sorry.. Maar dat hoef ik niet.

Madeira is perfect. Gewoon af en toe lekker eigenwijs, maar niet iemand die om een blaadje schrikt.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:43

katiavl schreef:
Ik vind je ook niet mega, ik vind je er altijd slanker uitzien dan je gewicht. Heb je nooit als mega gezien gewoon een iets vollere mooie meid.

Je weet niet hoe ik er echt uitzie Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:44

Madeira_ schreef:
Ja weet je.. ik vind paarden ook fijn als ze voorwaarts zijn. Madeira is vooral voorwaarts in de draf. Heerlijk Haha!

Maar zolang een paard soms kuren heeft, en dus niet echt gemeen is, vind ik het prima. Als hij mij er zomaar af donderd, zonder aanleiding, sorry.. Maar dat hoef ik niet.

Madeira is perfect. Gewoon af en toe lekker eigenwijs, maar niet iemand die om een blaadje schrikt.

Ik had een verzorgpaard die 2x per dag op mijn voet ging staan, om het minste beet, af en toe steigerde en op hol sloeg en op de kop toe een flinke trap op mijn lies gaf. Ik vond het een uitdaging om dat beestje te 'temmen'. Op het laatst kon ik erop zitten zonder zadel of bit en sliep ik tussen zijn benen. Iedereen was stikjaloers Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:45

Madeira_ schreef:
katiavl schreef:

Je weet niet hoe ik er echt uitzie Tong uitsteken

Nee das waar al die foto zijn gefotoshopt zeker Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:46

Armaris, jij kan ook veel beter rijden dan ik Tong uitsteken. Mij lukt dat soort dingen niet, veel te onzeker voor.

Katia, wat dacht jij dan? Clown

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:52

Madeira_ schreef:
Armaris, jij kan ook veel beter rijden dan ik Tong uitsteken. Mij lukt dat soort dingen niet, veel te onzeker voor.

Katia, wat dacht jij dan? Clown

Ik rij niet, ik probeer te overleven en alvast niet te vallen Clown Tot nu toe is dat gelukt Tong uitsteken Hang er wel altijd aan Nagelbijten / Gniffelen Ik rij het liefst zonder zadel,heerlijk!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:12

Paulien, Ik heb je ook nooit mega dik gevonden, Als je kijkt naar sommige mensen dan ben jij daar niets bij.

Komt weer stoom afblazen. Weeg gewoon f""cking zwaarder terwijl ik kleine 3 uur aardig actief ben geweest en stukke minder heb gevroten dan gister.

edit weggehaald sloeg nergens op
Laatst bijgewerkt door ukje op 04-01-09 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:46

Mijn dagje:
o: bb met appelstroop, optimel drink
t: ontbijtkoek
l: tosti hamkaas met tomaat en paprika, samen met Imre, en warme chocomelk met slagroom
d: uitsmijter
t: zakje worteltjes + jus d'orange

Heb stiekem met mijn arm wel Vlim vrij laten lopen. Hij had er wel zin in. Dus ook daarheen gefietst en terug, heb ik toch beweging gehad Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:02

ukje schreef:
Paulien, Ik heb je ook nooit mega dik gevonden, Als je kijkt naar sommige mensen dan ben jij daar niets bij.

Komt weer stoom afblazen. Weeg gewoon f""cking zwaarder terwijl ik kleine 3 uur aardig actief ben geweest en stukke minder heb gevroten dan gister.

edit weggehaald sloeg nergens op

Dat is gewoon het lichaam en waterhuishouding. Gisteren woog ik 400 gram meer dan eergisteren ook al was eergisteren een super gezonde dag. En vandaag weeg ik weer 500 gram minder sjah zo is het nu eenmaal.
Plus je komt nie bij of valt niet af echt op één dag heeft soms meerdere dagen nodig

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:05

Ik weet het kat dat je niet afvalt op een dag.Maar ik ben heel erg met mijn gewicht dus kan behoorlijk paniekerig raken, Als ik iets zie wat ik niet verwacht had.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:43

Hoihoi..

Ik voel me op moment gewoon even zwaar poedersuiker.
Ik heb me vanochtend gewogen om morgen een nieuwe start te maken met het afvallen.
Ik weeg nu 86kg
Baal hier echt ontzettend van.
En dan heb je ook nog met iedereen hier thuis meningsverschillen báh..
Ik ga vanavond het stuk van boer zoekt vrouw kijken en ga dan als dat af is meteen mijn bedje in.
Morgen hoop ik weer te beginnen met nieuwe moed!

Morgen ga ik ook weer even naar de sportschool mijn puntjes bij elkaar smokkelen..Knipoog

Voor iedereen alvast: Slaap lekker Dromen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:10

@Noor, ik snap hoe je je voelt. Maar je moet je echt niet zo druk maken! Want ik denk dat wat Katia zegt waar is.

@Ellen, hoeveel is dit meer? 2 kilo? Kom op meisjes, we hebben kerst gehad, oud en nieuw! We gaan er gewoon weer tegen aan. En jullie kunnen dat! Haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:41

Ja idd 2 kilo!!
En met jullie erbij gaat het zeker lukken..!
Jullie zijn allemaal schatten!! Kusje
het gaat gewoon goedkomen
Net ook al peptalk gehad van mams.. en gaat dus weer lukken!! Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:48

SaNNeS88 schreef:
vandaag lekker uitgeslapen, vandaar ook geen ontbijt enzo..
L: tosti kaas, beschuitje hagelslag
T1: 2 chocolaatjes bij de koffie
T2: wat druiven
T3: warme choco voor de film, zoute popcorn tijdens de film Haha!
D: varkenshaasje met champiognssaus en aardappeltjes en doperwtjes

Film was best indrukwekkend, ben naar Wit Licht geweest...
Heb net m'n avondeten op, misschien dat ik straks nog een paar druiven neem, maar zo vol als ik me nu voel, wordt het alleen een kopje thee Haha!

Morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis, voor m'n (inmiddels onder controle) hoge bloeddruk...
Daarna ga ik waarschijnlijk door naar stage, moet nog ff bellen met m'n begeleider... moet er namelijk nog best een eind voor reizen... en anders ga ik op school aan m'n stageverslagen werken (school zit in dezelfde stad als t ziekenhuis)...

Nou dames, misschien kom ik straks nog ff langs, en anders, slaap lekker!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:52

Ik heb echt helemaal niks bijgelezen, zou dan van paar weken zijn.
Maar wil jullie even (verlaat) een gelukkig nieuwjaar wensen!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:35

jij ook Sanne!

Was dus goede film, Wit licht? wil ik ook nog een keer zien...maar ja...wil nog zoveel films zien en zoveel geld heb ik niet voor de bios Haha! dan maar keertje downloaden Lachen

Over vandaag gaan we het maar niet hebben..laten we zeggen dat de planning van geen kanten klopt Clown
Vanaf morgen er weer écht tegenaan, lekker fruit eten, gezond eten en lekker sporten! Ja

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:45

SannevdM schreef:
Ik heb echt helemaal niks bijgelezen, zou dan van paar weken zijn.
Maar wil jullie even (verlaat) een gelukkig nieuwjaar wensen!

Het mag nog offcieel tot dinsdag