Wil nu toch weer gezonder gaan eten.
Planning;
O: 4 plakken brood met casselerib + beker optimel light drink
L: 4 plakken brood met pindakaas + beker optimel light drink
T: ??
A: ??
T: Ben bang een bakje 3-chocolade ijs

Hey Ekelien
GEFELICITEERD!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

GEFELICITEERD!
Mystica schreef:Daarom ook s ávonds de uitsmijter, dat had ik anders ook niet gedaan.
Welshcobfan schreef:dank je aniek!
AniekR schreef:Goedemiddag, meld me hier toch ook maar weer een keer. Lukt me de laatste dagen redelijk om een beetje gezond te eten. Zelfs al 2 dagen achter elkaar fatsoenlijk avondeten gehad...

Myra schreef:AniekR schreef:Goedemiddag, meld me hier toch ook maar weer een keer. Lukt me de laatste dagen redelijk om een beetje gezond te eten. Zelfs al 2 dagen achter elkaar fatsoenlijk avondeten gehad...
Hey, weer iemand van de oude 'gang'. Van een jaar geleden is echt een groot deel alweer terug.![]()
Pff, vanavond dineren bij grootouders.
Ik wil nu echt weer gaan afvallen! 

)
(ben er alweer 1 kwijt
)

), vandeweek wel even heel voorzichtig 2x gereden, maar toch even rustig aan doen...

M'n streef gewicht was vorig jaar dus 64 kilo, ben heel blij als ik weer daar in de buurt kom

Ik kan de motivatie op de een of andere manier niet vinden. Ik heb honger, zin in chocolade, wil echt nooi in die bikinie en bluh.Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
Maandag begin ik; March ook trouwens.
Wil er sowieso 6 vanaf hebben, moet lukken voor 15 juli! (eerder mag natuurlijk ook.)
Waarmee gaan we onszelf belonen als het gelukt is?
En wat krijgt de winnaar?
Annetje schreef:Aniek welkom terug!
Om je vraag te beantwoorden: Ik neem zelf altijd zoveel mogelijk evergreens, sultana's, appels en bananen mee. Uiteraard zelf gesmeerd brood ook mee. Jammer genoeg eindigd het dan nog vaak bij een vette hap
Verder moet het hele dag in de auto kunnen liggen, dus fruit valt ook al snel af... March schreef:Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
Wil er sowieso 6 vanaf hebben, moet lukken voor 15 juli! (eerder mag natuurlijk ook.)
15 juli moet lukkenWaarmee gaan we onszelf belonen als het gelukt is?

March schreef:Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
15 juli moet lukkenWaarmee gaan we onszelf belonen als het gelukt is?

)