Wil nu toch weer gezonder gaan eten.
Planning;
O: 4 plakken brood met casselerib + beker optimel light drink
L: 4 plakken brood met pindakaas + beker optimel light drink
T: ??
A: ??
T: Ben bang een bakje 3-chocolade ijs

Hey Ekelien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:Daarom ook s ávonds de uitsmijter, dat had ik anders ook niet gedaan.
Welshcobfan schreef:dank je aniek!
AniekR schreef:Goedemiddag, meld me hier toch ook maar weer een keer. Lukt me de laatste dagen redelijk om een beetje gezond te eten. Zelfs al 2 dagen achter elkaar fatsoenlijk avondeten gehad...
Myra schreef:AniekR schreef:Goedemiddag, meld me hier toch ook maar weer een keer. Lukt me de laatste dagen redelijk om een beetje gezond te eten. Zelfs al 2 dagen achter elkaar fatsoenlijk avondeten gehad...
Hey, weer iemand van de oude 'gang'. Van een jaar geleden is echt een groot deel alweer terug.![]()
Pff, vanavond dineren bij grootouders.
Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
Maandag begin ik; March ook trouwens.
Wil er sowieso 6 vanaf hebben, moet lukken voor 15 juli! (eerder mag natuurlijk ook.)
Annetje schreef:Aniek welkom terug!
Om je vraag te beantwoorden: Ik neem zelf altijd zoveel mogelijk evergreens, sultana's, appels en bananen mee. Uiteraard zelf gesmeerd brood ook mee. Jammer genoeg eindigd het dan nog vaak bij een vette hap
March schreef:Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
Wil er sowieso 6 vanaf hebben, moet lukken voor 15 juli! (eerder mag natuurlijk ook.)
15 juli moet lukkenWaarmee gaan we onszelf belonen als het gelukt is?
En wat krijgt de winnaar?
March schreef:Myra schreef:Zomer he! I love it, but I hate it.
15 juli moet lukkenWaarmee gaan we onszelf belonen als het gelukt is?
En wat krijgt de winnaar?