Ik heb dus geen dietiste waarover ik te spreken was, op de moment dat ik er liep wel achteraf gezien is dat een van de oorzaken van mijn gewicht vandaag
Vanochtend ontbeten met twee boterhammetjes, 1 met appelsiroop, 1 met suikervrije chocoladepasta. En een mandarijntje Vanmiddan een walcornbroodje met ham en groentjes. Namiddag een evergreentje, een blikje cola en een appel. Vanavond: aardappeltjes met spekreepjes (gebakken in microgolf zonder extra vet) met ajuin en princessenboontjes in de pan Daarna nog een appel uit de oven ofzo.
Ik heb weer restjes van thuis meegekregen
Maaltijd Voedingsmiddelen Porties KCal Vet
Ontbijt 1 x Perenstroop - per snee (15 g) 1 35 0 g 1 x Hazelnootpasta Suikerarm - per snee (15g) 1 65 6 g 2 x Broodje, volkoren - 1 stuks (50 g) 2 220 4 g Totaal 320 10
Lunch 1 x Achterham - 1 plak (15 g) 1 20 1 g 1 x Edammerkaas - per snee (20 g) 1 65 5 g 1 x Broodje, volkoren - 1 stuks (50 g) 1 110 2 g Totaal 195 8
Diner 2 x Aardappelen gebakken - 1 opschepl. (50 g) 2 130 8 g 1 x Spek, mager, bereid - 1 stuks (75 g) 1 320 27 g 10 x Snijbonen, gekookt - 1 groentel. (50 g) 10 50 0 g Totaal 500 35
Tussendoortjes 1 x Rozijnen - 1 eetlepel (10 g) 1 25 0 g 1 x Mandarijn - 1 stuks (65 g) 1 25 0 g 1 x Appel - 1 stuks (120 g) 1 60 0 g 2 x Evergreen, krenten - 1 stuks (20 g) 2 150 2 g 1 x Honing - 1 eetlepel (15 g) 1 50 0 g 1 x Vifit drank rode vruchten - 1 glas (100 ml) 1 70 1 g Totaal 380 3
Totaal 1395 56
Alleen dus iets teveel vet, maar mijn spek is niet bereid in de zin van met boter dus ik denk dat daar evt. wel iets minder in gaat zitten
O: schaaltje yoghurt met muesli T: bak thee, appel L: twee volkoren boterhammen met appelstroop, manderijntje T: twee krackers met osseworst A: salade, aardappeltje en klein stukje hamburger T: schaaltje yoghurt
Best netjes al zeg ik het zelf.. Verder doe ik nu bijna iedere avond 60 situps (toch wel een voordeel, dat vele doorzitten bij het paardrijden) en ben van plan om 3x in de week baantjes te gaan trekken. Helaas is het 'weer die tijd van de maand' en kan ik me er nu even niet toe zetten om mn bikini aan te trekken.
Ik ben erg slecht bezig geweest de afgelopen dagen.... Zit de hele tijd thuis me te vervelen en te snacken(ben van paard gevallen!). Vanaf morgen ga ik me weer goed gedragen!!!
Ik heb op www.overgewicht.nl eens berekend hoeveel ik op een dag mag eten ... *slik* Ik heb 10kg op 4 maanden aangegeven, ik denk dat 2.5kg per maand toch wel een redelijk aantal zou zijn é ... Alleen dat ding zegt 1615 calorieën per dag! Dat is zowat het dubbel van wat ik zo lang heb zitten eten ....
Het enige probleem wat ik nu heb is ze op een "gezonde manier" binnenkrijgen. Vandaag is dan ook niet goed gegaan. Ontbijt: cornflakesdingen met magere melk en een kiwi TD: een evergreen L: boterhammetjes met effi jam en een schel ham TD: halve appel, kiwi en een paar rozijnen een wortel A: appelmoesje met rozijntjes en een varkenslapje met siroop/azijn sausje de geplande aardappel heb ik laten varen ... Die kon er nl. echt niet meer bij TD: een zakje P&Z chips
Die p&z is dus nodig om aan mijn calorietjes te komen Vandaag: 1551 en 30.5 gram vet ...
Ik gebruik zelfs weer boter
Zou me zo graag eens wegen, maar ben bang dat het nog steeds hetzelfde is of dat ik zelfs bijgekomen zou zijn. Vandaag een klein uurtje cardio gedaan (340 calo's) en een uurtje krachttraining (240 calo's) volgens het grote pcding dat daar staat .
Dat ding zegt dat toch Vond dat zelf ook wel erg veel, geen idee dus of dat ook echt klopt? Maar elke dag als ik het doe geeft het wel iets wat daarrond zit ... Cardio denk ik dat voor zo'n toestel "makkelijk" is om te berekenen, maar zo'n toestel ... het ding weet immers alleen mijn lengte, gewicht, gewicht dat eraan hangt en hoe vaak ik de oefeningen doe ...
Erg leuk, vooral omdat het elke dag zoiets bijhoudt dus na een paar weken heb je een grafiekje wat je gedaan hebt en waarop je vooruitgaat enz. Werkt wel motiverend
Afvallen mbv dieet zou een stuk makkelijker gaan als je zelf ook resultaat zou zien ... en niet alleen de cijfertjes steeds minder ziet worden op de weegschaal
Ja dat bedoel ik Sizzy... Ik ben dan wel niet zoveel kwijt, maar toch wordt het er moeilijker door... Vrienden van mij zeggen het wel te zien, maar mijn ouders dan weer niet Sporten, Ik speel 1x in de week badminton, veel meer tijd heb ik niet, maar ben van plan om zobiezo meer te lopen... Elke avond rondjes vijver ofzo, om maar ergens te beginnen...
Net als mijn altijd even aardige vriendje, die het niet opviel dat ik VIJF kilo was afgevallen
Mannen.. Het valt mijn vriendje volgens mij ook niet op, dat er bij mij wat kilootjes af zijn. Voordeel daarbij is dat het hem over het algemeen ook niet opvalt als er wat bijkomt
Mijn vriend presteert het om niet te zien dat ik 16 kilo ben afgevallen. We wonen wel samen, maar dan nog haha! Zie/merk je het zelf wel, bijvoorbeeld aan kleding e.d?