Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peuk schreef:Heeft iemand misschien nog tips hoe je het beste met stokjes kan eten? Ik eet regelmatig sushi .
yummie!
ook de gerechtjes
ik kook veel oosters
vikki schreef:Iemand een goede tip voor een goede ayce sushi tent in (de buurt van) Tilburg? Ik ga 6 nov met vrienden naar een concert, en de zaal gaat om 19:00 open dus we zoeken bij voorkeur iets waar we rond 15:00 al terecht kunnen...
zitten vlak bij elkaar in dezelfde straat. Anders heb je ook nog Enjoy is ook prima te eten !
Kristie schreef:Mag ik bij jullie inwonen?
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om 'zo' te eten? Merk je ook verschil qua gezondheid?
het eten is ons daar zo goed bevallen én we voelden ons zoveel lekkerder dat we het hebben doorgezet in Nederland
Soms zondigen we wel eens
als we echt geen tijd hebben om te koken, dan doen we een pizza
en soms gaan we wel eens anders uit eten dan chinees of japans, maar de voornaamste maaltijden zijn allemaal Japans/Chinees
.
. Hier gewoon alles met stokjes.
Thuis eet ik gewoon met mes en vork overigens.
Sabini schreef:Gisteren bij Shabu Shabu in Apeldoorn geweest. Die tent draait goed zeg! En niet voor niets: de sushi was supergoed!!![]()
Ik eet altijd met stokjes, zelf de aardbeien met chocolade van het dessertThuis eet ik gewoon met mes en vork overigens.