Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha Komt denk ik ook omdat ze in haar doen en laten nog erg jong is... 

nou ja, op zich is mn broertje nog niet eens zó jong in zn doen en laten, en hij is inmiddels 2 meter lang en flink breed dus het is wel een echte vent aan het worden, maar ik ben geloof ike rgens blijven hangen bij toen die 11 was ofzo, moet ook echt af en toe opletten dat ik niet zo tegen hem praat
Madeira_ schreef:Ingrid, na mijn idee heb ik een echte vreetbui gehad. Ben misselijk en heb buikpijn. Maar motiveert me steeds wel om eerder te stoppen met eten.
ukje schreef:Paulien, Weet dat de site afschuwelijk werkt met supernova. Maar misschien toch is op valtaf kijken daar zitten ook mensen die maagbandje hebben kan je iedergeval vragen hoe hun eten.
krijg elke keer nieuwsbrieven via mail enzo

Uiteindelijk om 9 uur toch maar toegegeven en gaan tandjes poetsen en lag om half 10 al in bed

Ik grijp altijd naar chocola, chips, koekjes, ijs
mijn vreetbuien? ik schrok zo 4 sneden tosti naar binnen of met hagelslag of [indakaas. Dan eet ik nog een a twee appels of 5 mandarijntjes en nog een paar schoolkoeken
. dit zijn wel de erge dagen hoor

(fijn, zo'n snurkende vent naast je
)

Doe ik ook wel is hoor

Nu heb ik een oude broek aan die voor mijn gevoel 2 maten kleiner valt. Zelfs mijn maatje 34 kon ik nog met gemak aan bij 65 kilo.