[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:07

Wat voor eetbuien hebben jullie dan? Ik dacht dat ik nog erg was mét maagband..?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:08

Ingrid, haha ja dat denk ik ook altijd over mn jongste zusje... die is in december 19 geworden... maar kan t nog niet echt geloven Tong uitsteken haha Komt denk ik ook omdat ze in haar doen en laten nog erg jong is...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:09

haha nou als ik een échte eetbui heb, vreet ik alles wat los en vast zit en wat ik kan vinden Nagelbijten / Gniffelen
maar het vervelende is dat ik véél kan eten voor ik misselijk wordt...gelukkig komen die buien nauwelijks meer voor, heb tegenwoordig meer discipline Lachen

weet natuurlijk niet hoe het is met maagband, dan zal dit idd wel in verhouding te vergelijken zijn met een flinke eetbui voor iemand zonder maagband?

maar je hebt je niet vol zitten proppen met koek, snoep en chocola, en dat scheelt ook alweer een stuk Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:12

Ingrid, na mijn idee heb ik een echte vreetbui gehad. Ben misselijk en heb buikpijn. Maar motiveert me steeds wel om eerder te stoppen met eten.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:12

ja erg he Patricia Clown nou ja, op zich is mn broertje nog niet eens zó jong in zn doen en laten, en hij is inmiddels 2 meter lang en flink breed dus het is wel een echte vent aan het worden, maar ik ben geloof ike rgens blijven hangen bij toen die 11 was ofzo, moet ook echt af en toe opletten dat ik niet zo tegen hem praat Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:14

Madeira_ schreef:
Ingrid, na mijn idee heb ik een echte vreetbui gehad. Ben misselijk en heb buikpijn. Maar motiveert me steeds wel om eerder te stoppen met eten.

Moet wel zeggen dat ik soms denk dat ik vreselijk gegeten heb en dak ik niet eens een half broodje op heb, soms beginnen we anders te denken.
Misschien moet je is aan andere maagbanders vragen wat ze per dag eten en of ze nog vreetbui hebben.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:14

wat ik zoal eet als ik een echt vreet alias snoepbui heb. 200 gram chocola 350 gram snoep weer pak chocola. Maar nieuwe jaar nieuwe kansen hoewel het vandaag flink is misgegaan.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:17

Tja ik ben ongesteld.. Dan heb ik het altijd veel erger dan als ik dat niet ben.

Katia, volgens mij eten die ook veel minder, maar ligt ook aan de verhouding: hoe groot is jouw maag? Hoeveel ben je opgespoten?

Maandag bellen.. ben benieuwd.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:20

Paulien, Weet dat de site afschuwelijk werkt met supernova. Maar misschien toch is op valtaf kijken daar zitten ook mensen die maagbandje hebben kan je iedergeval vragen hoe hun eten.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:21

ukje schreef:
Paulien, Weet dat de site afschuwelijk werkt met supernova. Maar misschien toch is op valtaf kijken daar zitten ook mensen die maagbandje hebben kan je iedergeval vragen hoe hun eten.

Ja, ik ben daar ook lid van Lachen krijg elke keer nieuwsbrieven via mail enzo Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:24

Kan je uitschakelen als je aanmeldt, Maar eb je misschien perongelukt aangeklikt.

Ben wel nieuwsgierig wie je bent dan

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:25

Ik geloof Animalgirl.. Ben er te lang niet meer opgeweest en weet mijn wachtwoord en gebruiksnaam niet meer zeker Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:32

ok, Hihi wat zeggen je ouders er eigenlijk van dat je zelf vindt dat je nog steeds teveel eet.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:42

Mijn ouders vinden het erg meevallen, zeggen dat ik al veel minder eet dan eerst. Maar mijn ouders snappen wel dat ik meer van mijn maagbandje wil voelen en wil op laten spuiten. Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:37

Gaaaap Doei!
Zat gisteravond om half 9 al te knikkebollen Nagelbijten / Gniffelen Uiteindelijk om 9 uur toch maar toegegeven en gaan tandjes poetsen en lag om half 10 al in bed Bloos Tong uitsteken

Oei maimai dat is schrikken! Wel ff rustig aan doen en goed genezen dan he Ach gut

Haha ik vind dat idd ook nog best een 'gezonde' vreetbui madeira Haha! Ik grijp altijd naar chocola, chips, koekjes, ijs Nagelbijten / Gniffelen

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:13

Vandaag gaat mijn gezonde leventje in, we hebben namelijk alle lekkers weggegooid Haha! mijn vreetbuien? ik schrok zo 4 sneden tosti naar binnen of met hagelslag of [indakaas. Dan eet ik nog een a twee appels of 5 mandarijntjes en nog een paar schoolkoeken Huilen van het lachen . dit zijn wel de erge dagen hoor Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:23

Goedemorgen,

Kon niet slapen zat om half 2 van ellende nog maar te bokken.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:25

Me to, al vondt ik er toen weinig aan. Werd uiteindelijk weggestuurd Clown
Edit] door me moeder dan hè Huilen van het lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:28

Morning Gaaaap

Slechte slapers hier dus weer...hier ging het zowaar redelijk, alleen 5x wakker geweest Gaaaap (fijn, zo'n snurkende vent naast je Knipoog )

Vanmiddag visite, dan viert broertje zn verjaardag, dus dat wordt sowieso een stukje taart en wat hapjes Lachen

O: eierkoek, 2 bb met kaas
L: 3 bb met ??
T: stukje taart
T: wat hapjes
D: kop soep met wat stokbrood

Eerst nog maar even wat aan de studie doen!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:31

even een snelle zwaai, zo weer naar mijn moeder.
veel en veel te druk met klussen en gisteren zijn we verhuisd (ze). vandaag schoonmaken en alvast kasten in elkaar. hans nog plinten plakken en in oude huis nog eea doen voor de oplevering morgenochtend.
eten gaat bijzonder slecht ivm het onregelmatige...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:29

Ik begin morgen weer met gezond doen. Op Vlieland en met kerst natuurlijk niet zo netjes gegeten - hoewel ook niet dramatisch ongezond, gisteravond een feestje... Ik durf niet op de weegschaal.

In de Psychologie (tijdschrift) van deze maand staat wel een interessant artikel over afvallen en de gevolgen van je eten gedachtenloos naar binnen schuiven. Ze stellen dat als je op je werk elke dag een roze koek eet, je over een jaar kilo's zwaarder bent. Ik eet geen koeken, maar drink wel veel warme chocolademelk. Die ga ik dus weer laten staan. Scheelt een hoop suiker en caloriën.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:51

@Katia, super dat je weer fijnere maat kleren hebt Haha!
@MaiMai, doe rustig aan he. Jeetje wat schrikken Ach gut
@ZusJacobs, welkom! Of was je hier al een tijdje? En ben je mij niet opgevallen? Bloos
@Wendy, heerlijk om aan toe te geven toch? Lachen Doe ik ook wel is hoor Haha!
@Irme, soms zitten inderdaad calorieën in iets wat je niet snel door hebt zoals warme chocomelk. Ik neem wel is warme chocomelk light, heerlijk Haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:24

Goedemorgen Lieverds!! Lachen

Ben gisteravond aan stappen geweest.. het was echt ge-wel-dig!! Heb echt een hele lange tijd niet zon lol gehad!! Lachen

Wel netjes opgepast wat ik tussendoor heb gesnoept, en heb het kunnen beperken tot 2 bitterballen! En natuurlijk wel een paar glaasjes drinken..

Morgen ga ik er weer volop tegen aan!! Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:05

grrr, krijg al me rijbroeken wel aan maar niet meer dicht Verdrietig Nu heb ik een oude broek aan die voor mijn gevoel 2 maten kleiner valt. Zelfs mijn maatje 34 kon ik nog met gemak aan bij 65 kilo.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:08

Ja maar dat heb ik nu ook, op dit gewicht kon ik vorige keer toen ik er stond meer dingen aan dan nu. Dat snap ik dus ook niet. Want heb outfit van toen en daar kan ik niet in...