Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LittleAnn schreef:Planning:
o: magere yoghurt met muesli
t: appel, salade, handje pepernoten en klein broodje (tractatie)
l: restje rijst met kip en gebakken banaan
t: banaan
a: vruchtenyoghurt
Sizzy schreef:Waarom doet je vriendje zo moeilijk LA?
Net lekker onder de zonnebank geweest en even de stad in geweest. Geen leuke handschoenen gevonden helaas...
_Scarlet_ schreef:Planning:
O: 2 bb met gebraden gehakt
L: 2 bb met gebraden gehakt
T: banaan
T: óf een pakje sultana, óf een rijstwafel met chocola
A: nog onbekend, vriendje is boodschappen doen
LittleAnn schreef:Sizzy schreef:Waarom doet je vriendje zo moeilijk LA?
Net lekker onder de zonnebank geweest en even de stad in geweest. Geen leuke handschoenen gevonden helaas...
Het ligt voor het grootste gedeelte aan mij vrees ik![]()
. Gisteren ben ik gaan dansen, we hadden afgesproken dat hij me om 12.00 zou halen. Hij had me tussendoor nog gebeld maar ik had het niet gezien en kon niet terugbellen. Om 12.00 stond ik klaar, belde hij me op: ik ben onderweg, en hangt op. Ik pissig want ik hou daar niet van, het kon nog wel 15 minuten duren! Dus ben ik nog 1 dansje gaan doen, bleek een nogal lang nummer te zijn
Daarna 4 missed-calls en een boze sms; ik ben naar huis bel me maar als je thuis bent. Nou ja heel gedoe, boos omdat ik hem heb laten wachten en niet terug had gebeld blabla dan worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald, word ik vergeleken met zijn afschuwelijke ex....En ja ik heb wel mijn exuses aangeboden maar toch...dan is het ineens: de culturele verschillen zijn zo groot, het houdt zo wel een keertje op blablabla, echt bullshit
![]()
Hij heeft een grote mond maar hij en ik weten allebei dat hij bij me blijft en ik bij hem dus ik word en beetje moe van dit gedoe...
Anywaylekker siz, zonnebankje! Jammer dat je geen handschoenen hebt gevonden.... die van H&M die ik hier heb gezien zijn super leuk!
ReneZ schreef:is er nog plaats voor een nieuwe?
Moet nodig op dieet anders komt het niet goed. moet in totaal minimaal 19 kilo afvallen. kunnen jullie helpen om dit te gaan redden?