[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Midasje

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:28

dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon anders gaan eten om mijn stofwisseling sneller te laten gaan '
wat raden jullie aan op een dag bv om te eten.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:37

Haha ik zie weer allemaal slechts voorbij komen Clown Pepernoten met chocolade en suiker, vlaai, lekker allemaal Haha!

Na weer een niet zo goed weekend maken we er weer een goede midweek van Knipoog

Vandaag:
10 minuutjes fietsen van 't vriendje naar huis
O: 3 creamcrackers met Val Blanc (was laat, dus vandaar niet teveel)
L: 2 mb, kipfilet, 2 creamcrackers met Val Blanc, peer, glas melk
werken van 14.00-22.00
T: 2 kiwi's, mandarijntje
D: 3 mb, ham ofzo
T: Geen idee nog, fruit ofzo en dan schnell op bed want morgen moet ik om 6.00 beginnen Slapen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:21

Spannend zeg Maartje, nog maar ong. 7 weekjes en dan ben je gewoon mama *LOL*
En netjes ook, nog maar 7 kilo eraan! Ja

Pepernoten zit inderdaad gruwelijk veel in, zeker als je ziet dat die er bij mij met handevol ingaan Nagelbijten / Gniffelen
Heb nu trouwens kleine speculaasjes, van die uitdeelzakjes. Zit 30 gram in en is 145 kcal, best veel, maar als ik eens een mager dagje heb best een lekker tussendoortje Lachen

Vandaag even wat strenger om te beginnen, morgen gewoon weer 1600 kcal ong, vandaag rond 1300 denk ik zo Ja
O: 2 crackers filet, plak ontbijtkoek
T: mandarijn
L: 2 boterhammen smeerkaas20+
T: mandarijn, sinaasappel
T: 2 crackers smeerkaas20+
D: gegrilde zalmfilet, maaltijdsalade, röstirondjes
T: appel met yoghurt
T: zakje mini-speculaasjes Vingers aflikken

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:00

Ladies Gaaaap goedemorgen... Hier nog steeds een beetje depri, vriendje doet moeilijk en ik ben gisteren tot laat gaan dansen...Maar goed, proberen om er vandaag weer iets positiefs van te maken....

Planning:
o: magere yoghurt met muesli
t: banaan
t2: crackers
l: restje rijst met kip en gebakken banaan
t: pepernoten Pling
a: vruchtenyoghurt

Maartje leuk om je update te lezen! Fijn dat je al bijna verlof hebt!!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:23

Ik heb het koud! De verwarming in mijn kamer op kantoor is stuk (alweer...) en ik zit naast een gigantisch raam. Vanmorgen viel het wel mee, maar begin nu toch wel erg koude handen te krijgen. Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:52

balen wind, verwarwing maar snel laten maken dan.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:18

LittleAnn schreef:
Planning:
o: magere yoghurt met muesli
t: appel, salade, handje pepernoten en klein broodje (tractatie)
l: restje rijst met kip en gebakken banaan
t: banaan
a: vruchtenyoghurt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:35

Waarom doet je vriendje zo moeilijk LA?

Net lekker onder de zonnebank geweest en even de stad in geweest. Geen leuke handschoenen gevonden helaas...

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:00

Sizzy schreef:

Net lekker onder de zonnebank geweest en even de stad in geweest. Geen leuke handschoenen gevonden helaas...

Het ligt voor het grootste gedeelte aan mij vrees ik Clown Bloos . Gisteren ben ik gaan dansen, we hadden afgesproken dat hij me om 12.00 zou halen. Hij had me tussendoor nog gebeld maar ik had het niet gezien en kon niet terugbellen. Om 12.00 stond ik klaar, belde hij me op: ik ben onderweg, en hangt op. Ik pissig want ik hou daar niet van, het kon nog wel 15 minuten duren! Dus ben ik nog 1 dansje gaan doen, bleek een nogal lang nummer te zijn Bloos! Daarna 4 missed-calls en een boze sms; ik ben naar huis bel me maar als je thuis bent. Nou ja heel gedoe, boos omdat ik hem heb laten wachten en niet terug had gebeld blabla dan worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald, word ik vergeleken met zijn afschuwelijke ex....En ja ik heb wel mijn exuses aangeboden maar toch...dan is het ineens: de culturele verschillen zijn zo groot, het houdt zo wel een keertje op blablabla, echt bullshit Scheve mond
Hij heeft een grote mond maar hij en ik weten allebei dat hij bij me blijft en ik bij hem dus ik word en beetje moe van dit gedoe...

Anyway Knipoog lekker siz, zonnebankje! Jammer dat je geen handschoenen hebt gevonden.... die van H&M die ik hier heb gezien zijn super leuk!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:02

Het ging helemaal mis met mij vandaag..
ik heb zo ongeveer álles gegeten wat héél slecht voor je is. Oepsie..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:19

_Scarlet_ schreef:
Planning:
O: 2 bb met gebraden gehakt
L: 2 bb met gebraden gehakt
T: banaan
T: óf een pakje sultana, óf een rijstwafel met chocola
A: nog onbekend, vriendje is boodschappen doen Haha!

Vervelend dat het steeds zo gaat tussen jullie, LA. Ik word ook nooit blij van zulke telefoontjes... en al helemaal niet van vergeleken worden met exen.

Ben nu iets van Zonnatura aan het eten, een zakje SOcrispy ofzo, met kaas ui en bieslook, iets van gepofte rijst (net zoals snack-a-jacks, maar dan anders), maar ze zijn eigenlijk helemaal niet lekker... dus ik zit te twijfelen of ik een rijstwafel met chocola zal pakken of een pakje sultana Tong uitsteken Of toch een krentenbol met kaas? Hmmm...

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:28

LittleAnn schreef:
Sizzy schreef:

Het ligt voor het grootste gedeelte aan mij vrees ik Clown Bloos . Gisteren ben ik gaan dansen, we hadden afgesproken dat hij me om 12.00 zou halen. Hij had me tussendoor nog gebeld maar ik had het niet gezien en kon niet terugbellen. Om 12.00 stond ik klaar, belde hij me op: ik ben onderweg, en hangt op. Ik pissig want ik hou daar niet van, het kon nog wel 15 minuten duren! Dus ben ik nog 1 dansje gaan doen, bleek een nogal lang nummer te zijn Bloos! Daarna 4 missed-calls en een boze sms; ik ben naar huis bel me maar als je thuis bent. Nou ja heel gedoe, boos omdat ik hem heb laten wachten en niet terug had gebeld blabla dan worden er weer oude koeien uit de sloot gehaald, word ik vergeleken met zijn afschuwelijke ex....En ja ik heb wel mijn exuses aangeboden maar toch...dan is het ineens: de culturele verschillen zijn zo groot, het houdt zo wel een keertje op blablabla, echt bullshit Scheve mond
Hij heeft een grote mond maar hij en ik weten allebei dat hij bij me blijft en ik bij hem dus ik word en beetje moe van dit gedoe...

Anyway Knipoog lekker siz, zonnebankje! Jammer dat je geen handschoenen hebt gevonden.... die van H&M die ik hier heb gezien zijn super leuk!

Nahja, dat vind ik ook wel overdreven zeg. En dan al helemaal vergelijken met een ex, hallo. Maar goed, gedoe moet er ook af en toe zijn Haha! Waardeer je de rooskleurige momenten meer Clown

Wonen er hier trouwens mensen in Den Bosch? Ben van plan om (als ik word aangenomen op de Design Academy in Eindhoven) met mijn vriend een appartement te huren/kopen in Den Bosch. Lijkt me helemaal te gek, maar ik heb geen flauw idee wat de prijzen daar zijn. Iemand ervaring??

Dagje vandaag weinig maar vanavond pannenkoeken (traditie omdat mijn toetsweek is begonnen Party!!)

O: 450ml. tomatensoep Unox
25 min fietsen
L: 2 vboterham + rookvlees, 1 appel
25 min fietsen
A: pannenkoeken Vork

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:30

Oh dat haat ik echt als ik word vergeleken of als er oude koeien uit de sloot worden gehaald. 'Ja maar jij deed toen dit en dat..' Rolleyes
Hopelijk draait hij snel bij LA

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:34

Krentenbol scarlet! alleen die kaas erop?? iewl
Nee precies, het is ook allemaal veel te snel gegaan tussen ons! Maar ja, een stapje terug is ook weer zoiets, kan hem ook niet meer missen! Volgende week gaat hij voor zaken naar het buitenland, kunnen we weer eventjes afstand nemen enzo, dat zal wel helpen!

Myra wat leuk, den bosch is een superstad! Meestal vallen de prijzen wel redelijk mee in het zuiden, ligt er natuurlijk aan wat en waar je gaat kopen... via internet kan je al veel te weten komen denk ik!

Siz ik heb hem al gesproken net, niks aan het handje meer....maar wel irritant ja zeker weten!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:35

Gaaats een krentenbol met kaas Haha!

Myra: bel gewoon eens wat makelaars/woningbouwverenigingen op Lachen Dan weet je een beetje waar je aan moet gaan denken.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:36

Ik heb ook netjes een krentenbol genomen 8) Vind het heel goed van mezelf! Kan ik vanavond lekker een rijstwafel met chocola eten. Krentenbollen met kaas zijn goddelijk!

Afstand helpt altijd wel een beetje, dan merk je toch dat je elkaar wel mis enzo Lachen

Leuk joh Myra! Den Bosch is volgens mij niet erg goedkoop, het is toch nog vrij dicht bij de randstad. Maar goed, het zal allicht goedkoper zijn dan Amsterdam Haha!

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:36

*rent even snel binnen*

vandaag:
O: wb light jam
T: fruit
L: wb slankie, wb light jam
*begin vreetkick*
T: cup a soup
T: ww koekjes
T: 1/2 portie zuurkoolschotel
*einde vreetkick* (gelukkig)
D: kaasfondue + wijn?? (met studiegenoten echt heel gezellig dus ik vond dat het mocht)

Lees vanaaf of morgen bij, dan reageer ik nog wel hier en daar op mensen Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:37

Ik heb net toch 6 pepernoten gegeten. Er ligt hier 2 kilo, dus ik ben nog heel netjes geweest. Schijnheilig Zometeen naar de trein en dan ben ik om half 8 thuis. Hoop dat ik het red, heb geen eten meer bij me en wil eigenlijk niet iets ongezonds halen op het station. Heb nog wel 250ml sinaasappelsap.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:42

Ik haal altijd als ik met de trein ga en niet 'echt' kan eten sandwiches bij de AH of de kiosk, of een pastasalade van de AH. Voelt toch wat gezonder dan de Smullers Tong uitsteken

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:46

Het is toch pas voor over (ruim?) een jaar maar zal zeker even op marktplaats kijken Ja

Denk dat alles in Nederland relatief goedkoper is dan in A'dam (gelukkig vind ik het een rotstad Clown ).

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:46

Nou autorijden ging hardstikke goed, opdrachten zijn ingeleverd (vandaag deadline Nagelbijten / Gniffelen ) en vanavond nog lekker paardrijden (als het droog blijft Clown )

Heb trouwens best last van mijn maag, nouja, ik gok dat het mijn maag is, Het zit zeg maar onder het einde van mijn ribbenkast en boven mijn navel.
Het doet geen pijn maar het is de hele tijd aanwezig. Een beetje drukkend/opgeblazen gevoel.
Herkend iemand dat? Verward

O: Kom All Bran Choco met magere melk, flesje Yakult light
T: - (laat ontbeten)
L: 2 volkorenboterhammen met pindakaas
T: Snelle Jelle kruidkoek
T: Glaasje Optimel drink
D: Verse rode bietjes, zilverliesrijst + light appelmoes en een hamburger, als toetje Vitalinea yoghurtje
T: 3 mandarijntjes

ReneZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:51

is er nog plaats voor een nieuwe?

Moet nodig op dieet anders komt het niet goed. moet in totaal minimaal 19 kilo afvallen. kunnen jullie helpen om dit te gaan redden?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:55

Tuurlijk, altijd plek voor een nieuwe, welkom. Haha!

Mijn dag gaat netjes vandaag. Alleen net een paar rolo'tjes gesnoept. Had nog een rol liggen van gisteren onderweg, en als ik dan hard bezig ben voor school verdwijnen er zo een paar in mijn mond. Schijnheilig

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:57

ReneZ schreef:
is er nog plaats voor een nieuwe?

Moet nodig op dieet anders komt het niet goed. moet in totaal minimaal 19 kilo afvallen. kunnen jullie helpen om dit te gaan redden?

Tuurlijk is er nog plaats voor een nieuwe! Knipoog
Heb toevallig van de week nog even in jouw profiel zitten spieken, wat toevallig dat je je dan ook hier aanmeld Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:58

Welkom! Haha!

Beter nieuws is trouwens, dat ik vanavond wel met een vriendin naar de sportschool ga. Ik zit er aan te denken een abbo te nemen, dat zou helemaal mooi zijn.