Ik vind het zo een tof initiatief, helaas hier in de buurt echt niets, dus vind ik het zonde omdat ik dan toch weer de auto moet pakken voor toch best een end... Hoe doen jullie dat? Of is alles toch redelijk in de buurt?
Sonja_vR
Geplaatst: 29-06-19 18:36
Het is nog steeds groeiende Maar hier direct in de buurt zit Alleen de Spar en een Bakker een dorp verderop
Ik ga Er echt niet ver voor rijden
Als ik toevallig ergens heen moet dan kijk ik of Er iets in de buurt zit
cursebreaker
Geplaatst: 29-06-19 20:03
Er is eindelijk iets bij mij in de buurt en dan ook nog mijn favoriete bakker keten dus ik heb de keus uit 2 filialen binnen een straal van 4km. Ik heb meteen een bon besteld voor morgen. Ben eens benieuwd
Dat is wel lekker! Ja toen ik t voor t eerst tegen kwam was t heel schaars indd! Helaas moet ik er echt wel 25 minuten voor rijden en dat vind ik toch zonde.. T meeste is dan ook in plekken waar je dan betaald moet parkeren of helemaal niet met de auto mag komen dus ja dan wordt het een duurder iets als het gewoon kopen in mijn woonplaats
_LotteZ
Geplaatst: 30-06-19 15:15
Bij ons in dorp doet de jumbo mee en 1 bakker, maar die heeft maar 2 bonnen per dag en is meestal na een minuut al uitverkocht. Ik heb vandaag op de fb van AH aangegeven dat ik het jammer vind dat de AH bij ons niet mee doet en zo dus vaak bij de concurrent Mn boodschappen haal, gezien zij wel mee doen en ik dan gelijk mijn aanvullende boodschappen daar ook koop. Kreeg al heel vlot reactie dat ze gaan uitzoeken of de AH mee kan gaan doen Misschien voor jullie ook een optie om eens wat winkels te benaderen?
Ik heb voor het eerst een bon van Makro om op te halen. Ik ben benieuwd!
Marcella
Geplaatst: 02-07-19 09:10
Gisteren Makro pakket opgehaald en blij mee. Enige wat ik niet lust zijn de garnalen en blijkbaar wil niemand die ook hebben (zelfs de kat niet).
Weissjee
Geplaatst: 02-07-19 10:42
Ik ben op vakantie in Scandinavië en heb in Noorwegen twee keer een ontbijtbuffet bon gehad van Scandic een hotelketen. Kost 35 kronen dat is ongeveer €3.61. Zweden doet jammer genoeg niet mee.
Ik lust het allemaal niet maar mijn vriend was heel gelukkig. Zeker voor Noorse begrippen was het veel. Dit was de eerste. Twee broodjes en een bakje volgepropt met vanalles. Vooral warme producten. Veelste veel voor de hoeveelheid broodjes(is geen klacht trouwens ) .
Dit waren 4 boterhammen met wat minder beleg dan de vorige. Alsnog meer dan genoeg om de broodjes flink mee te beleggen.
IvysToeter
Geplaatst: 02-07-19 14:51
Ik vandaag voor het eerst bij Makro een pakket. Super blij mee! Alleen het blikje tonijn lusten wij niet. Maar dat gaat naar m'n schoonouders.