Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
set_elkol schreef:leuk die koekhuisjes, weet alleen niet of ze naast mooi ook net zo lekker zijnIk ga ook maar weer eens iets bakken deze week, nu eerst bedenken wat. Iemand nog een geweldig recept voor carrot cake toevallig (uit eiigen ervaring/al gemaakt)?
FuGeLiCu schreef:set_elkol schreef:leuk die koekhuisjes, weet alleen niet of ze naast mooi ook net zo lekker zijnIk ga ook maar weer eens iets bakken deze week, nu eerst bedenken wat. Iemand nog een geweldig recept voor carrot cake toevallig (uit eiigen ervaring/al gemaakt)?
Ik wil binnenkort ook worteltjestaart maken! Ik wacht op een wortel aanbiedingAls recept ga ik die uit Rutger Bakt gebruiken, heb al meer recepten van hem gemaakt, bevielen tot nu toe allemaal. Weet het recept alleen zo niet uit mn hoofd. Misschien kun je het googlen?
Saskiaa_ schreef:Zo'n huisje is echt tof ja! Heb toevallig ook HHB gezien. Echt super leuk ook hoe ze die ramen met lollies gedaan hadden, dat had ik nog nooit gezien! Vraag me alleen idd wel af hoe lekker die huisjes blijven.. Lijkt me dat ze heel slof worden.. Anders idd wel heel leuk voor kerst ofzo!
Edith schreef:Wat is een goede/fijne keukenmachine? Hebben jullie tips? Ervaringen ermee? Budget is maximaal 150 euro.
NoName126 schreef:Welke kleur wil je Siggislief? Wij hebben een zwarte omdat mijn vriend geen kleurtje wilde en mijn ouders hebben pastelgeel. Vind oranje en okergeel echt gaaf! Zag ze ook in azuurblauw, ook echt gaaf!