LL, wij zijn echt afgeknapt op Sakana in Eindhoven... De Sushi is daar tegenwoordig zo groot dat je hem amper in je mond krijgt... We zijn nog een keer terug gegaan onder het mom van misschien dat de chef zijn dag niet maar ze waren nog steeds zo groot
Zo jammer want wij gingen daar altijd naar toe is zowat om de hoek, maar wij vanaf heden naar Mojo in Tilburg..
Keet
Geplaatst: 22-10-14 13:17
A_nouk schreef:
De Sushi is daar tegenwoordig zo groot dat je hem amper in je mond krijgt... We zijn nog een keer terug gegaan onder het mom van misschien dat de chef zijn dag niet maar ze waren nog steeds zo groot
Dat had ik de laatste keer bij Sumo in Hilversum ook zo charmant eten dat
A_nouk
Geplaatst: 22-10-14 13:18
Nou het is ook gewoon niet leuk eten, je zit ook zo snel vol omdat je meteen een half bord rijst achter je kiezen hebt...
Schat dat ze het doen door de gigantische massa mensen die ze daar binnen hebben zitten en zo de hoeveelheid bestelling wat te verminderen maar het is gewoon niet lekker zo
Een voordeel voor ze hier in Eindhoven kunnen ze het hebben, die tent zit altijd zo afgeladen vol...
Yv_
Geplaatst: 22-10-14 14:06
In Rijswijk zit Moshi Moshi, best lekker maar inderdaad ook van die grote hompen. Eet echt niet lekker en daardoor ga ik er eigenlijk nauwelijks heen. Terwijl ze wel een leuke kaart hebben.
Ik mag volgende week weer, gaan met een groepje naar Yoshhi in Delft. Geen tijdslimiet, dat is altijd wel fijn als je met een groep bent.
Wij zijn een paar weken geleden een weekendje naar Walibi gegaan en toen zijn we daar ergens in de buurt bij een sushi restaurantje geweest. Ben de naam even kwijt, maar jammie..Superlekker! En een aparte kaart nog met allemaal bijzondere hapjes. Goed opgeleid personeel, handje achter de rug met opdienen, élke gang zeggen wat wat was.. Supertent! Jammer dat dat dik 2 uur rijden is, maar voor degenen die daar in de buurt wonen: aanradertje!
Ik ga vrijdag weer naar Lisse, daar hebben ze de sushi's juist kleiner gemaakt, dat hapt een stuk beter Je kijkt wel even raar op, maar ik moet zeggen...het smaakt precies hetzelfde, dus prima!
Hallooo, sorry dat ik even kom binnen vallen maar ik vroeg mij af of iemand nog tips heeft voor een goede all in tent in de omgeving van Putten. Wij gaan daar binnenkort heen met een groepje vrienden!
Peuk
Geplaatst: 24-10-14 20:23
Heeft iemand misschien nog tips hoe je het beste met stokjes kan eten? Ik eet regelmatig sushi maar vind 't altijd zo voor schut dat ik om kinderstokjes moet vragen. Heb echt de motoriek van een kind van 4. Het lukt me echt niet. Zit altijd eerst 5 minuten te pielen om zo'n dingetje op te pakken waardoor ik uiteindelijk zo gefrustreerd raak dat ik verder ga met 1 stok en dan gewoon aan het spit rijgen, snel in m'n mond douwen en hopen dat niemand het ziet.