Gister Kip Tandoori, vanavond weet ik het nog niet. Denk dat ik mezelf maar een omelet maak. Vriendlief is pas laat thuis, dus die eet niet mee.
Nog een verrasing, heb zo stage dus dan zie ik het pas. Hoop wel dat het een keer iets is wat ik echt lekker vind haha. Vorige week aten we er rauwewitlof stampot met roomkruidenkaas en spekjes, echt te vies voor woorden haha.
Hmm ik denk aardappel gekookt in schil, witlof en vegaburger.. ik heb nog veel dingen die opgemaakt moeten worden, vandaar dus
Antheman schreef:ik ga proberen spagetti met doperwten-munt- pesto te maken.Plannen gewijzigd:Het is een hartige taart van boerenkool met danish blue geworden
Antheman schreef:Antheman schreef:ik ga proberen spagetti met doperwten-munt- pesto te maken.Plannen gewijzigd:Het is een hartige taart van boerenkool met danish blue geworden Erg aparte creaties.....
Uprica schreef:Antheman schreef:Plannen gewijzigd:Het is een hartige taart van boerenkool met danish blue geworden Erg aparte creaties..... t zal je vast allang zijn opgevallen dat ik gene hollandse pot eet.Vandaag chili sin carne
Hmmmm vanavond wordt het Kipdrumsticks uit zo'n braadstoom zak van maggi (??!) echt een aanrader....van het weekend heb ik een heerlijke thaise groene curry gemaakt met tijgergarnalen en noddels
blackstar schreef:PreischotelKreeg net smsje van zuslief. Of ik daar goulash kom eten (zeg ik geen nee tegen )