Suus; ja gaat heel prima. Hij is lekker het mannetje en vindt zichzelf geweldig. Hihi. Rijden gaat ook lekker, van de week naar buiten geweest. Toen vond hij zichzelf wel heel stoer en heeft een uur lang niet normaal gedaan, alleen maar hyperen. Maar dat is niet erg, je kan er het beste maar om lachen, dat werkt het beste. Maandag gaan we naar het bos (ga uiteraard altijd met iemand samen hoor! ) en hopelijk even lekker een stuk(je) crossen! Verder dressuren gaat ook wel lekker, even wennen, maar hij is top. Van de week lekker veel zijgangen gedaan en hij wordt dan zo heet voor je been. Daarnaast vindt hij het zelf ook heel leuk, dus dan zet hij bv. zelf al de travers in. Lekker ding. Dus we rommelen lekker wat verder, maar bevalt me erg goed!
Jep, daar houd ik ook van. Vind veel paarden leuk, maar paarden die niet (voor me) willen werken, daar heb ik eigenlijk niks mee. En hij is gewoon zo slim. Thanks, zal wel goed komen in het bos!
En ik heb weer trek in een kroket... Misschien moet ik die maar eens nemen volgende week zaterdag want dan ben ik weer op Nederlandse bodem. Heb net een afscheidsetentje hier gehad en als de orkaan die onderweg is niet al te lastig is dan komt mijn hubbie morgen eind van de ochtend aan. Hoop hem in de loop van de middag hier te verwachten.
Katja! Het is dus gewoon alweer zover, het zit er alweer bijna op en nog een paar uur en dan land je hubbie leuk!! Heel veel plezier en geniet nog even van het rondreizen
BA: ja nog best wat dingetjes gevonden en kader aan kunnen vullen! Kwart voor 1 lag ik in bed, viel nog mee dus
Hier gelukkig weinig last gehad van het weer 's nachts, succes in de sportschool uk!
Ik ga over half uurtje ook richting sportschool, even lekker flink trainen. Merk dat m'n rug/schouders zo vreselijk vast gaan zitten en pijn gaan doen als ik lang achter de computer zit. echt irritant.
Moggel.. hier was het gisteraaf ook redelijk noodweer..
Ben gister met m'n moppie naar de Zwaluwhoeve geweest, was voor ons beiden de eerste keer sauna .. was zeker voor herhaling vatbaar, heb nog nooit zo lekker geslapen
mijn dag gister: O: 2 beschuitjes hagelslag T: - L: 2 vb, 1 met 20+ kaas, 1 met vruchtenhagel T: 2 witte bolletjes, 1 met 20+ kaas, 1 met vruchtenhagel A: kopje groentensoep, gebakken aardappeltjes, zalm, 3 stukken watermeloen T (23.00): chickenwrap
lisje90
Geplaatst: 29-08-09 12:01
Morning!
@Sanne, wat fijn dat het tommie zo lekker gaat @andere Sanne, lekker hoor zo'n dagje
Ik dacht toch echt dat ik hier gister nog een reactie had geplaatst, zie hem alleen nergens staan.. Nouja zal misschien niet op versturen hebben gedrukt
Gisteravond zou ik even een vriend wegbrengen naar de bushalte, zag ik in de verte toch wel redelijk regelmatig een flinke flits. Maar noodweer is het hier gelukkig niet geweest.
Ik heb overigens bijna klokje rond geslapen vandaag
Zo, wat gaat het hier enorm hard zeg! En dan al dat geklets over kroketten,krijg er trek van! Geen dagplanning vandaag,ga zo naar een vriendin en geen idee wat op het menu staat.
Ik heb gisteren pepernoten gehad Vind eigenlijk dat die in augustus nog niet te koop moeten zijn maar m'n vriend had een zakje gekocht en ik kon het niet laten om ook een handje (of 2) te nemen
Verder heb ik me gisteren wel gedragen.
En nu heb ik zin in de Mc donalds maar dat is helemaal niet goed. Maar kan natuurlijk ook een salade nemen. Of gewoon helemaal niet doen.
O (10.00): 2 VB met hagelslag + glas optimel L (13.00): 2 VB met eiersalade en krabsalade.
En verder is alles nog onbekend. Moet eigenlijk nog wel wat fruit hebben en natuurlijk avondeten.