Oooo Astrid
Ik zou ook misselijk worden als ik zoveel koekjes eet denk ik. Je wordt direct gestaft
Ik heb even een dip. Zit een beetje vast met mijn colloquium, zit even niet lekker in mijn vel en heb nergens zin in.
Heb wel net een samenvatting gemaakt. Moet uitnodigen om te komen. Hier nog mensen met ideeen of suggesties?
Citaat:
Smeren tegen veroudering, zin of onzin?
Wat voor middelen tegen veroudering zijn er op de markt en is er controle op de claims?
Colloquium door Iris Kedde
Begeleiding door Attie Bos
Datum: 29 maart ’07
Tijdstip: 13.00 uur
Voor menig vrouw is de dag dat ze de eerste rimpels zien verschijnen een zwarte bladzijde in hun leven. De aftakeling is begonnen, de jaren beginnen zich te vertonen. In nachtmerries zie jezelf langzaam verschrompelen.
Gelukkig worden er in vele reclames producten aangeprezen die rimpels zouden voorkomen, glad strijken en de jaren terug kunnen draaien. Elke willekeurige drogist heeft een hele wand vol aan middelen tegen verouderingstekenen.
Gladdere huid, minder rimpels, betere bloedtoevoer, vermindering ouderdomsvlekken, volgens de fabrikanten kan je door hun crèmes te smeren de jeugd behouden.
Maar wat zijn de werkzame stoffen in deze crèmes en doen ze wel wat ze beloven?
Deze vragen staan centraal tijdens dit colloquium.
Om deze vragen te kunnen beantwoorden zal er stil worden gestaan bij het verouderingsproces van de huid, de verschillende aangrijpingspunten voor de cosmetica en de wetten en regels rondom de cosmetische industrie.
Na deze presentatie zal de ingrediëntenlijst van de crèmes in uw badkamer u meer zeggen en zal u anders naar cosmetica reclames kijken.
Laatst bijgewerkt door trisca op 21-03-07 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt