mandy358 schreef:Lekkere voorraad KarinvdM!
Jeetje wat schrikken Phormicola!Die vega snackbar klinkt wel echt heeel erg lekker
![]()
![]()
Venthe misschien helpt het om een flesje water bij je te dragen en met jezelf af te spreken dat hij voor de lunch en voor avondeten leeg moet zijn. Als je verder bij het ontbijt nog wat drinkt en 's avonds zit je al snel aan de 1,5/2 liter![]()
xEmily, ik hoor vaak dat roken je eetlust verminderd.
Ontbijt met spruitjes![]()
Fijn Horse_xx!![]()
Logisch dat je trek had Eliine!
Maynica_val ik hou verhoudingen niet bij, dus geen idee hoeveel ik binnenkrijg. Maar om honger gevoel lang weg te houden helpt het bij mij altijd om verschillende voedingsgroepen te combineren. Zo is mijn ontbijt meestal een stuk fruit met muesli en magere yoghurt. Door de muesli zitten stukjes noot en rozijntjes. Zo krijg is dus koolhydraten, vetten en eiwitten binnen en heb ik lange tijd geen trek.![]()
Fijn dat je iets langer mag slapen Leen_! En je lijstjes zijn al stukken vooruit gegaan![]()
Bhrieseis, Fijn dat je je weer wat beter voeld!mm je baksels klinken lekker! Wat rot van je ES! Hier helaas nog een vaatdoekje
![]()
Fijn dat je je zo goed voeld Phormicola![]()
Many, erg herkenbaar! Soms zweer ik een paar maanden bij een bepaald ontbijt, en daarna ontmoet ik iets anders en wil ik dat alleen nog maar
Gefeliciteerd ChantalSmook![]()
Vandaag een dagje thuis gebleven van school, ben nog niet lekker..
Gister vanaf 20:00 tot vanmorgen 9:30 in bed gelegen. Had vanaf het gister 17:30 tot vanmorgen 10:30 niet gegeten, dus na 17 uur niets te hebben gegeten vandaag vlagen van honger tot nergens zin in. Ik eet maar een beetje naar waar ik trek ik heb.
O: smoothie van 1 banaantje wat dv frambozen met magere yoghurt, 3 el muesli erdoor. (owja en proefje van mama der smoothie) 2 rijstwafels met smeerkaas
L: 2 kapjes polderlanderbrood met appelstroop, halve krentenbol, 1 waldcornbeschuit met pindakaas
En heb eigenlijk nu al weer zin in iets maar heb het gevoel dat sinds ik na het douche beneden ben alleen maar aan het eten ben geweest
T: 1 waldcornbeschuit pindakaas, appeltje
A: prei(met klein beetje groente poeder), gebakken aardappeltjes, vleesvervanger, hapje vlees (ben weer leren vlees te eten vandaar af en toe 1 hapje). Stukjes banaan/appel
D: water en thee
B: niks, ziek in bed/op de bank

Als ik het zo lees, valt me lijstje nog wel mee?

Mooi lijstje Yen_fleur

Welkom terug Marijee!