Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chernique schreef:Ik vlieg vannacht een weekje naar PortugalBen benieuwd wat ik daar ga eten
Cheetahfan schreef:Veel plezier Chernique, lekker van genieten.
Vandaag weer lange dag school...
O: smoothie van yoghurt en zomerfruit en 2el muesli
T: 1geroosterde bb met kaas
L: 2 bb met casselerrib
T: Banaan, 1 bb met beetje hagelslag(lekkere trek)
A: Macaroni met tomatensaus en groente
T: Waterijs, stuk fruit
B: 40 minuten tennis
D: thee en water
Bhriseis schreef:En probeer niet te veel wakker te liggen van het eten, Chernique, amuseer je maar, je verdient dat!
O: 75 g havermout met 200 ml rijstmelk, sojamelk light
B: paarden verzorgen
L: banaan, salade (sla, rucola, 100 g fijne boontjes, kerstomaatjes, beetje paprika, dressing, hier en daar een stukje penne (heel weinig)), 50 g havermout geweekt in 120 ml sojamelk vanille light (koud)
T: koekje![]()
B: 30 day shred level 2
T: perzik, 2 nectarines, yoghurt met ananas + sinaasappel, + passievrucht
A: ?
T: ijsje
Ayla schreef:Hmm ik keek net mijn lijstjes terug van de afgelopen 2 weken ongeveer en ik was een beetje teleurgesteld eigenlijkhad verwacht dat ik het onbewust beter had gedaan. Toch een hele verandering na een jaar terug, toen leefde ik op brood, avondeten, water en fruit. Geen koekjes, toetjes of chips. Ik sport nog steeds niet behalve fietsen, werken, wandelen en af en toe hardlopen en eigenlijk wil ik toch weer gezond gaan eten en niet meer naar onnodige lekkernijen grijpen. Maar volgens m'n moeder moet ik blijven genieten aangezien ik nog jong en totaal niet dik ben. (1.75 59/60kg, BMI van 21 volgens mij)
Dus nu zit ik een beetje met een dilemma.. Wat wil ik? De mogelijkheid om alleen maar gezond te eten heb ik niet en wil ik ook eigenlijk niet, aangezien ik vorig jaar wel erg ver ging met gezond eten. Maar ik wil wel proberen toch wat aan te passen.. Morgen kan ik er zo weer anders over denken, maar voor nu: iemand tips? Ik ben trouwens 16 jaar en woon thuis, wat betekent eten wat de pot schaft en ontbijt/lunch/tussendoor kan ik alleen pakken wat er in huis is en vooral wat makkelijk mee te nemen valt naar school.