Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Ik kijk ook HHB, heb ook het HHB kookboek: erg leuk programma! Anoli je kunt het terug kijken op uitzendingggemist.
Ik ga vanavond eten met mijn familie en we nemen allemaal wat mee. Ik ga een appel/pompoentaart maken. http://www.24kitchen.nl/recepten/winter ... aneeltaart
_Mara_ schreef:@Kristie: hoe is je appel/pompoentaart geworden?/
Kristie schreef:_Mara_ schreef:@Kristie: hoe is je appel/pompoentaart geworden?/
Ik was eigenwijs en had de pompoen door de appel gedaan, en verder niets toegevoegd wat volgens het recept 'moest' (de crème fraise en de drank) hij smaakte dus gewoon naar appeltaart met een beetje pompoen![]()
Ik ga dit jaar, met wederhelft, het kerst diner maken, heeft iemand suggesties voor het toetje?
Kristie schreef:Anoli zoiets zoek ikalleen al zodat mijn familie eindelijk stil is
![]()
NieneWiep schreef:Keken jullie ook The Great British Bake Off? Daar is net woensdag de finale van geweest. Het niveau daar ligt zóveel hoger dan bij HHB, echt prachtige dingen maken ze daar. En de jury en de presentatrices vind ik ook veel leuker.
Jaa lekker Kristie, geniet ervan!