Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaryllis schreef:lrtj_ schreef:Wie wil er mee met mij sumo in anrhem uitproberen in november?
Ik wil best mee.. Woon een steenworp verderop!
Dan wel eind november, want ik ga de komende weken alweer veel te vaak hahaha!
Amaryllis schreef:lrtj_ schreef:Wie wil er mee met mij sumo in anrhem uitproberen in november?
Ik wil best mee.. Woon een steenworp verderop!
Dan wel eind november, want ik ga de komende weken alweer veel te vaak hahaha!
Corelli schreef:Ik ben zaterdagavond naar lounge8 geweest in Eindhoven. Kaart super uitgebreid en met lekkere, originele dingen erop, leuke inrichting dus de verwachtingen waren hooggespannen!
Helaas was de service echt om te huilen. Na anderhalf uur hadden we 1(!) ronde sushi gehad en 1 ronde met 1 platter vooraf (stokbroodjes, olijven etc)
Wat van gezegd, kregen allemaal een drankje van de zaak, prima. Daarna kwam er ineens heel veel eten op tafel, ook van andere mensenuiteindelijk zijn we maar gegaan terwijl er nog van alles gebracht werd, want we moesten op tijd zijn voor een voorstelling (we hadden dit ook aangegeven aan het personeel). Bij het rekening vragen nogmaals aangegeven dat we echt niet tevreden waren, hier werd op zich goed mee omgegaan, maar vervolgens kregen we ons wisselgeld niet terug en bleek dat de drankjes van de zaak ook waren aangeslagen
Kortom, 2 uur en 15 min daar geweest en met bijna lege maag en een hoop ergernis weer naar buiten