[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:14

Mooie foto's Ingrid! En zoals Katia al zei, jij en je vriend zijn een super leuk stel.

Hmm hoe komt het nou dat ik aan mijn skie-ongeluk denk tijdens 't bekijken van deze foto's? Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:15

SaNNeS88 schreef:
Ziet er gezellig uit Ingrid!

Kan ook niet wachten tot 13 feb, want dan gaan Michiel en ik lekker een weekendje naar Brussel... Lachen
Ik heb net ff m'n agenda bijwerkt trouwens, kwam erachter dat ik op dit weekend na, ieder weekend tot aan maart wel iets te doen heb, verjaardagen, feestjes, weekendjes weg, carnaval...
Ik heb net een paar poffertjes en een tosti gehad Vingers aflikken

Brrrr op 14 feb. moet ik naar de tandarts. Mijn wortelkanaal behandeling is niet goed gedaan dus dat moet maar effe herhaald worden. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niet meer over februari praten Tong uitsteken

Nee super dat je lekker weg gaat naar Brussel Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:18

op een zaterdag naar de tandarts?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:23

Owja.. het kan ook wel 13 februari zijn (vrijdag).

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:25

Dan ga ik je nu plagen want ik ben lekker op 1 februarie jarig Kijk er zo naar uit.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:26

ukje schreef:
Dan ga ik je nu plagen want ik ben lekker op 1 februarie jarig Kijk er zo naar uit.

Owja, tegelijkertijd met onze lieve ex klasgenoot haha Tong uitsteken

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:26

Dank jullie wel Haha! zal dit hem maar niet laten lezen, hij heeft al zo'n ego Haha!

Haha Paulien, hoef je niet aan te denken hoor, het was niet echt skigebied daar, daarvoor moest je naar de Feldberg...dit was meer slee-niveau Clown dit kon ik ook nog aan, hoger hoefde van mij ook niet Haha!

Oh leuk, Sanne, naar Brussel, is leuke stad!

Ik ben benieuwd waar ik volgend weekend heen ga, dan is die verrassing die Niels voor me bedacht heeft Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:27

Slee moet zo leuk zijn, wil ik echt is doen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:03

Heb niet alles bijgelezen, maar even globaal

Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad Irme en Ingrid.
lekker veel sneeuw ingrid, waar was je geweest? Hoe oud je is vriend?

Paulien, leuk dat t zo goed ging en gelukkig heb je je geen pijn gedaan

Sanne, lekker een weekendje weg

Ik ben vanmorgen naar stal geweest, smid kwam
Was heel glad vanmorgen! Fietste de weg naar stal op, nou ging kei hard onderuit Was echt een ijsbaan die weg, niet normaal. Nu beetje pijn aan mn knie (ietsjes dik en rood)

Nu aan het oppassen vanaf vanmiddag..

En is nu alweer glad op sommige plekken voelde ik daarnet buiten... gedoe die gladheid! Gelukkig ben ik niet de scooter gegaan, maar met de bus en trein (duurt wel wat langer maar goed)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:13

Leuke foto's ingrid!! Haha!

Wat heerlijk Sanne, dat je elk weekend leuke dingen te doen hebt!! Haha!
Ik ben al weken niet uit geweest oid Zat in hetzelfde stapgroepje als mn ex en heb geen zin meer om daarbij te gaan zitten En ook niet om uit te gaan en hem tegen te komen Bloos
over 2 weken vier ik m'n verjaardag, komen ook m'n vriendinnen van de overkant, heb ik écht héél veel zin in Ja

Oeh sterkte bij de tandarts madeira!!! Ach gut

Wel voorzichtig zijn met de gladheid he pivanti Ach gut Misschien even iets van srl oid op je knie smeren? Ach gut

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:40

Wendy, vervelend trouwens dat je nog zoveel aan je ex moet denken enz en je ook in t zelfde stapgroepje zit...

Valt op zich wel mee hoor m'n knie Doet niet echt pijn, alleen als ik eraan zit een beetje dus is over paar dagen wel over Knipoog Ja ik wist niet dat t zo glad was.. het fietspad daarvoor had ik nergens last van, en opeens was die weg een ijsbaan

Zo er is ook niets leuks op tv... net al even wat gestreken, dacht om half9 komt er wel wat op tv maar nee...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:17

Ja is ook moeilijk, maar gelukkig waren het niet écht goeie vrienden maar meer gewoon van met uitgaan enzo Lachen Ik was bevriend met het zusje van een vriend van hem.. Maar dat meisje heeft partij gekozen voor zijn ex van nog vóór mij en naja heel lastig allemaal, maar ik heb ook geen zin meer om die mensen te spreken even en vragen te krijgen Ik heb zelf vanaf m'n 16e in Barneveld op kamers gezeten en later in Voorthuizen in een chalet gewoond. Tot voor ongeveer een jaar terug. Maar heb daar betere vriendschappen opgebouwd dan hier, maar nu ik weer op Texel woon voel ik me af en toe wel wat alleen Bloos Daarom ben ik ook zo blij dat mn beste vriendinnetjes met m'n verjaardag het weekend hierheen komen Lovers Haha!

Ja het was idd verradelijk glad Ja Echt van die plekken opeens Ja Ik ging ook een keer bijna, maar stapte gelukkig net op tijd af Nagelbijten / Gniffelen
Maar voordat het stijf gaat worden ofzo is het wel goed hoor om srl er op te smeren Lachen Verder lekker rustig aan doen Ja
Filmpje opzetten anders? Lachen

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:23

Leuke foto's! Heb net weer in je profiel gespiekt, je lijkt me echt een avonturier Lachen

Vriendlief en ik zijn deze maand 2jaar samen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En dat moeten we vieren door....juist te gaan eten! Omdat we niet weten sinds welke datum we precies samen zijn gaan we maar in het weekend eten.

@(weet even niet wie en te lui om terug te kijken Bloos ), leg er even ijs op? Ik zou als het maandag nog niet beter is toch even langs de HA, wie weet heb je iets gebroken? Sterkte Ach gut

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:00

heb net een grappig topic gevonden, over klunzige acties:P

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:36

Dat topic was ik ookal is tegen gekomen tis idd grappig.

Was eigenlijk van plan om nu mee te gaan naar het bos maar me vader was alweer zo aan het heuen dat ik dacht laat maar weer zitten. Dus misschien dat ik zo nog eventjes een uurtje ga zwemmen om even rustig te denken.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:44

Patricia, we stonden aan de Titisee, dat is ongeveer 30 km onder Freiburg, en 40 km van de Zwitserse grens Ja
En Niels is 7 jaar ouder als ik, hij is 28 Lachen heerlijk punt om hem op te pesten Clown

Armaris, ik een avonturier? Clown valt tegen hoor, ik vind het héérlijk thuis, ben altijd echt blij als ik weer thuis ben Clown het is nu toevallig dat ik dit jaar naar Spanje ben geweest, en ook sinds dit jaar samen ben met Niels en hij een camper heeft waarmee we dus regelmatig op stap gaan, dat ik ineens heel Europa door ga Clown

Leuk dat je al 2 jaar samen ben met je vriend, niet zo handig dat jullie geen vaste datum hebben Clown doet me eraan denken dat over 3 dagen ik een jaar met Niels ben Haha! moet nog even iets kleins verzinnen om te geven, omdat hij natuurlijk die verrassing heeft voor me komend weekend Nagelbijten / Gniffelen

Dan zou ik gewoon lekker even gaan zwemmen, Uk, lekker je gedachten op een rijtje zetten!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:19

Wendy ; ik poets mijn tanden niet speciaal voor een frisse adem ofzo (altijd mooi meegenomen whaha), maar het is echt voor mijn beugelspalken.
Meestal worden ze drie keer op een dag gepoetst en dat kan echt geen kwaad, dus don't worry! Lachen

Voorderest maar heel globaal bijgelezen, sorry!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:45

Goedemorgen! ik ga straks lekker schaatsen, is wel al heul lang geleden, dus ben benieuwd of ik er nog wat van kan Tong uitsteken
O: 1,5 krentenbol met kaas en halvarine
T: 3 chocolaatjes
L: tosti met kaas
T: kop warme choco (na het schaatsen Vingers aflikken )
D: ? moet nog wat bedenken
T: wat druiven denk ik

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:47

Blinnii schreef:
Wendy ; ik poets mijn tanden niet speciaal voor een frisse adem ofzo (altijd mooi meegenomen whaha), maar het is echt voor mijn beugelspalken.
Meestal worden ze drie keer op een dag gepoetst en dat kan echt geen kwaad, dus don't worry! Lachen

Voorderest maar heel globaal bijgelezen, sorry!

Oh dan snap ik het Ja Haha! Ik dacht dat je dat deed als je trek had in wat lekkers zodat het niet meer smaakte *LOL*

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:11

wat een rust hier vandaag zeg!

zal voor de verandering mn dag maar weer eens plaatsen (niet dat die zo geweldig is Clown )
O: yoghurt met muesli
L: 2 bb leverpastei, 1 bb kaas, gekookt eitje
T: 2 mandarijntjes
D: friet Nagelbijten / Gniffelen

Er is een nieuwe sportschool geopend hier aan het eind vd straat! maar goed, zit nog tot augustus vast aan abbo bij mn huidige sportschool en eerst maar eens kijkenw at deze sportschool dan te bieden heeft tegen welke prijs Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:15

Vanmorgen 2 bruine boterhammen met boter en knoflookpate op Nagelbijten / Gniffelen
Op het werk 3 dropfruitduo's en een plakje van een soort van cakeachtig iets (maar dan bruin?, wel lekker Vingers aflikken ) Tussen de middag noodles en een kaasbroodje en een beker halfvolle melk..
Beweging: Paardrijden Tong uitsteken
En verder weet ik nog niet Lachen

Net dus weer gereden met Linda.. Tryggur was weer braaf Bloos! Volgens mij heeft ie echt goeie voornemens voor het nieuwe jaar *LOL* Kwam een grote plastic zak aanwaaien, Mady helemaal schrikken en Tryggur liep er onverstoorbaar langs. Op een lang pad ze voluit laten galopperen, vond ie leuk, maar kon 'm daarna zo terugnemen en hij ging ook niet meer doordrammen of dribbelen Haha! Later nog iemand in de berm met een maaiding die veel herrie maakte, mady vond het maar niks, Tryggur liep er zo langs. Pad waar ze normaal altijd racen en hij altijd al dribbelend de bocht om gaat heb ik nu aan een lang teugeltje gereden Bloos! Ik heb écht een relaxte paard Haha!

Beters hoor ingrid, een sportschool in de straat!! Haha! Heb jij een jaarabbo bij die andere ofzo?

In Voorthuizen heb ik 2 jaar naast een sportschool gewoond, maar ben er nooit binnen geweest Nagelbijten / Gniffelen Hier op Texel bij de sportschool doe ik nu per maand een abbo zeg maar Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:19

Ik een half broodje en een koekje ben veel weg geweest dus niet aan eten gedacht. Strakjes zijn het frietjes maar die slaag ik over.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:19

Fijn dat Tryggur braaf was Wendy! Lachen

Madeira is ook steeds liever tegen andere paarden. Ze doet het super! Ben echt trots op mijn meisje Lovers

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:27

Wat fijn! Dan is ze dus echt op haar plekje op de nieuwe stal Haha!

Tryggur is altijd wel lief en braaf hoor Ja Maar het is nogal een grapjes *LOL* Hij vind het geweldig om met een noodgang door de bermen te scheuren en elke grasspriet is een reden om dat te doen Ja *LOL* Hij zal nooit gemeen doen of bokken ofzo Maar het is gewoon echt een clown *LOL* En een droogklóót Tong uitsteken Maar de laatste paar dagen is ie gewoon wel vlot en een flinke galop nog net als anders, maar hij is wat 'koeler' in zn koppie dan normaal Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:15

fijn toch wendy, Ik zie trouwens in je profiel dat je een grote schoonmaak aan het houden bent Haha!