Anjatjeuh schreef:LJ, hoe gaat het inmiddels met Liga? Ik heb op net dezelfde manier Urika kunnen kopen, mn ouders hebben het geld voorgeschoten en ik ben nu bezig met het sparen en terugbetalen. Maar dat zal nog wel een aantal jaar duren aangezien ik niet veel kan werken door mn zware studies...
Hey Anja! Met Liga gaat 't (voor zover ik kan zien
) erg goed! Hij is wat aangekomen, de osteopaat is langs geweest (op 3 kleine scheve werveltjes was alles oke en die zijn weer terug gezet), hij is vorige week geënt, hij heeft gebitscontrole (hij had niks)gehad. Allemaal super dus!
1 juni gaan we naar 't land (Spaarnwoude), gaat 'ie lekker 24/7 met Cheyenne (vorig bijrijdpaard) 't land op! En kunnen we heeerlijk buiten rijden, lekker oefenen voor endurance
Verder heb ik trouwens 3 weken geleden een nieuw zadel voor Liga gekocht. Een nieuwe Wintec Pro Care (dressuur) incl beugels, riemen & singel voor 650 euro (kreeg een kleine korting). Ik heb wel dekens voor hem, hij stond ook te bibberen toen hij hier aan kwam (met sneeuw) onder zijn 200 grams. Ik heb hem toen 2x 200 grams opgedaan, daarna 200 grams en nu staat hij bloot of als het regent onder een regendeken (fleece gevoerd). Volgende winter krijgt hij lekker een 350/400 grams, het is nu eenmaal een ielig paardje
Maar dan heb ik nog even om te sparen.
Ben natuurlijk erg blij dat mijn vader zomaar even 3000 euro aan mij gaf (de helft echt gekregen, andere helft op terug betaling). Daarnaast heeft een vriendin van mij haar eigen online paardenwinkel (paardenconcurrent) en ik heb een deken van haar gekregen + wat kleine spulletjes en ook wat dingen op afbetaling, dus dat is ook fijn. Mijn moeder heeft niet zoveel maar heeft de keuring betaald (190 euro). Dat zijn wel dingen die je er allemaal bij moet rekenen.
Ik kan natuurlijk ook niet echt veel werken (ivm fysieke gesteldheid; migraine, spierspanningshoofdpijn en darmen). Werk nu maar 3 dagen in de week maar dat is ruim voldoende voor mij. Betaal 100 euro in de maand af, nog 1200 te gaan
Gelukkig woon ik nog thuis, zou niet weten hoe ik anders een paard zou kunnen hebben. Toch maar echt op zoek naar een rijke man waar ik bij kan wonen! 
Dankjewel voor 't compliment Myra!