Dan heb ik nog precies een maand voordat ik 5 dagen in bikini moet (op kamp met mijn werk & kids)! En nog 2.5 maand voordat ik 3 weken in m'n bikini rondloop op Curacao!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
March schreef:Idd, erg magere planning Nienke!
Myra, mijn tussendoortje in de ochtend is kwarktaart geworden ipv. fruitMaar de rest van de dag ga ik gewoon volhouden!
Magere melk en uuuh, iets van rijstewafels ofzo?
Anjatjeuh schreef:LJ, hoe gaat het inmiddels met Liga? Ik heb op net dezelfde manier Urika kunnen kopen, mn ouders hebben het geld voorgeschoten en ik ben nu bezig met het sparen en terugbetalen. Maar dat zal nog wel een aantal jaar duren aangezien ik niet veel kan werken door mn zware studies...
Flevogirly schreef:Dankjewel voor de felicitaties
En.. zoals jullie begrijpen.. doe ik vandaag niet netjes!
Maar ik zou is opschrijven.. Ik heb zoveel gegeten!!! Niet normaal!!!
'S morgens: 2 geroosterde broodjes (met vlees) + boter + 1 cracker
Tussendoor: peer
'S middags: 3 bolletjes, 2 krente en 1 bruine, met vlees en 2 crackertjes (van LU, zijn zo lekker)
'S middags: 1 mini stukje appeltaart en 1 wafel (grooot)
Vanavond eten we krieltjes, met sla en een hamburger. Echt 1 van mijn lievelings eten
ladyjoy schreef:Ik vind ook dat Nienke erg weinig eet, dat vind ik altijd bij haar. Maar zij vindt het prima (zegt ze altijd). Wel jammer, want als ik goed nadenk at je 'vroeger' meer? Je doet namelijk wel zwaar werk (op de boerderij)!