Ja joh echt vreselijk, en hij is ook altijd te laat Gelukkig mag ik vandaag 1,5 uur rijden, waarvan dat half uur op zijn kosten omdat 'ie altijd te laat is Achja, als ik dat rijbewijs maar haal
Haha Siz, op de scooter gebruik ik nu vet lelijke handschoenen, veel te groot, van mijn vader gejat Maar moet voor op de fiets mijn kast maar even overhoop halen naar normale, anders vanmiddag even kopen
Ilse, irritant is dat he, dat ze elke keer die lessen verzetten Hij is 'ziek' door dat ongeluk, verrekte nekspier ofzo, hij had me gesmst vorige week, dat ie vandaag wel weer beter was, maar rijschool belde dus dat hij nog niet kon werken. Ik heb wel meteen gemeld dat vorige les, toen hij dus eigenlijk al ziek was, hij lang pauze had genomen, waardoor ik nu 1,5 uur van ze tegoed krijg, plus de lessen van vandaag dus. Als mijn instructeur te laat is, gaat ie maar mooi langer door, is wel eens voorgekomen, met 10 minuten minder neem ik natuurlijk geen genoegen Ik rij trouwens altijd 2 uur en soms 3, anders viel het niet meer in te plannen voor mijn afrijden.
KusSsS en Midasje, welkom! Midasje, ik wil ook stoppen met roken, ben sinds 8.30 op en net even 1 sigaretje gerookt.. Ga eerst maar minderen, wat trouwens best lukt, op zaterdagavond (bij stappen) na, dan rook ik echt een pakje weg. Normaal zou ik er nu al 3 gerookt hebben, nu dus pas 1, is al een verbetering
goed!! mijn planning voor vandaag. ontbijt: 2boterhammen met pindakaas ( zonder boter ) tussendoor : niks 's middags: 2 x toast 1 x 30+ kaas 1 x jam tussendoor: stukje fruit avondeten: 2 gekookte aard / spinazie / haaskarbonade.
@ spetterlover ik wens je heel veel succes , als je echt wilt lukt het goed hoor heb er echt geen behoefte meer aan alleen of je nu wel of niet meer eet je komt gewoon een kilo of 4 aan. ivm je stofwisseling.
Ga je het daarop volhouden Midasje, 's middags alleen fruit? Je kunt gerust meer eten, kan je lichaam echt wel aan Jezelf alles ontzeggen en té streng zijn gaat fout. Je verpest je stofwisseling en krijgt eetbuien, waardoor je alleen maar aankomt. Een aantal mensen hier kan dat bevestigen uit ervaring
Op de scooter/brommer ziet toch bijna niemand je handschoenen, rij je snel voorbij Maar verder zijn normale handschoenen misschien toch wel een fijn idee
En Midasje, daarom ga ik het eerst maar minderen, denk dat pogingen tot stoppen bij mij mislukken omdat ik weet dat ik dan aan ga komen..
Nou ik gok dat ik over het hele weekend genomen zo'n 5 stukken vlaai heb gehad Choconut, chocolade met hazelnoten en creme, bossche bollenvlaai, appelcitroenvlaai... Veel te lekker! Op de een of andere manier heb ik helemaal geen behoefte aan pepernoten dit jaar, erg vreemd.
oliebol, kom er net achter dat ik vergeten ben de handschoenen er bij te bestellen, en mijn bestelling is al onderweg.. *grmbl* Dus als er nog iemand gaat bestellen..