Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik kan wettelijk na 30 dagen pas iets gaan terugeisen, bij mijn weten. Het was meer dan 100 euro en het is een vrij goed geprijsde winkel, dus als ik hetzelfde elders wil kopen, zal ik nog meer dan dat moeten ophoesten, dat gaat nu niet.
De taart die ik voor m'n vader z'n verjaardag wou maken, kan ik alvast uit m'n hoofd zetten. Heb er eigenlijk ook al helemaal geen zin meer in, in bakken nu.
stoltur schreef:Tieneke schreef:Ik kan wettelijk na 30 dagen pas iets gaan terugeisen, bij mijn weten. Het was meer dan 100 euro en het is een vrij goed geprijsde winkel, dus als ik hetzelfde elders wil kopen, zal ik nog meer dan dat moeten ophoesten, dat gaat nu niet.
De taart die ik voor m'n vader z'n verjaardag wou maken, kan ik alvast uit m'n hoofd zetten. Heb er eigenlijk ook al helemaal geen zin meer in, in bakken nu.
Ik ben een stille meelezer hier, maar als ik iets voor je kan betekenen... ik woon namelijk in Den Helder, kleine moeite voor mij om langs te gaan en die spullen op te halen en dan te verzenden.