Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:Ik moet plotseling ook maandagmorgen werken. Het moest dus iets simpels worden, niet iets nieuws waar ik geen idee van heb hoe het wordt.
Ik ga een kruidcake maken met rozijnen, walnoten en abrikozen. Hij wordt afgestreken met biologische abrikozenjam

Had ze alleen veel te groot gemaakt. En ik had beter biscuitdeeg kunnen gebruiken dan gewoon cake. Ze vulden nogal.
En toen ze een dagje gelegen hadden was de marsepein wat zachter geworden, dat maakte ze nog lekkerder.
Daar had ik nog nooit van gehoord.
Maar heb al even gegoogeld!
Dat zit in slagroomtaarten, mokkataarten, mergpijpjes. Veel gebruikt in de banketbakkerij.
Ben heel blij met haar ze is enorm opgebloeid.
Maaaaar, ze zijn zeker wel goed. 
gelukkig de vulling er nog ingekregen. Had een spuitzak gekocht bij de blokker. Ik kneep er 1x in en poef kapot.
Toen maar met een plasticzakje gedaan en een spuitmond. De smaak is wel goed gelukkig. 
)Anoli schreef:phormicola schreef:En zijn dat van die ouderwetse of zijn dit kruidnoten?
Uhm....
Ze lijken qua structuur op die van het plaatje:
[ Afbeelding ]

Als je op de hoogte wil blijven van mijn blog kan je me pagina op Facebook liken. Daar komt iedere keer te staan wanneer er een nieuwe blog is. 
Nouja, als het maar smaakt