Hoera, sinds kort is er ook een Goya bij ons in de buurt, in Hoogvliet! Scheelt een stuk rijden ten opzichte van Nieuwegein. Snel een keer proberen
ponypret123
Geplaatst: 10-10-14 20:21
Vandaag sushi gehaald in de nieuwe markthal in rotterdam!! Super gave hal heel mooi en bijzonder. De sushi maakte zeer lekker, had met komkommer en ook een met zalm geproefd van een vriedin
Wij zijn zaterdag naar Shabu Shabu in Apeldoorn geweest. Was echt lekker! En ik vond de bediening ook super snel en correct! Toen we binnenkwamen hadden we wel het gevoel in een vreetschuur te zijn, maar als je een keer aan je tafel zit heb je dat gevoel totaal niet meer.
Waar kan je goed terecht voor een lekkere sushi lunch in het centrum van Utrecht? As zaterdag naar een concert met 2 vriendinnen en dan willen we eerst even een sushi lunch doen .
Anoniem
Geplaatst: 13-10-14 18:13
Je hebt aan de oude gracht Qube, op de brug bij Vredenburg heb je Sumo. Dan heb je als je naar de voorstraat gaat nog een restaurant, je hebt er nog eentje in de drieharingenstraat (geen AYCE). Aan de andere kant van het station ,naast de jaarbeurs zit er ook nog eentje
Ik ga in utrecht zelf eigenlijk nooit naar het centrum, ik vind het bij Sushi Today en bij Takumi het lekkerst. Beiden aan de rand van Utrecht én op 10 min met de trein vanaf CS zit Azuma in houten welke ook erg lekker is.