Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En als we nog tijd overhouden misschien nog even binnen de vloer, maar dat is niet noodzakelijk dit jaar 

Ook hele grijze lucht nu, niet echt regenwolken ofzo hoor, maar gewoon een beetje grauwig
), glas limonade
maar ik vermoed dat ik vorige woensdag iets teveel heb gedaan en ik ben erna vergeten te strekken
Dat zei een goede vriendin van me(geeft gym) en ze vermoedt dat het dus melkzuur is.
Je weegt goed voor je lengte maar ik zou hiermee niet onder de 60 gaan
Denk dat dat iets téveel is. 

katiavl schreef:armanis hoe lang ben je 1m71? Hoeveel ben je nu afgevallen en hoelang
Onderkin bij jou gewicht was toch ook 69 kilo ofzo? Edit heb iemand anders voor, die onderkin verdwijnt wel maar geef het tijd
Vind echt verwarrend het gewicht van veel mensen onthouden.
katiavl schreef:Zelf zonder de ad vind ik het knap proficiat meid!
Eindelijk in de groenen lettertjes daar drinken we een glas water op
Thnx! Van mij mocht het wel even sneller gaan maar ik vertrouw op mijn diëtist die er zeer tevreden over is 
katiavl schreef:inderdaad veel geduld en afzien hahaha
liezel niet erg dat ene koekje, je moet je erover zetten en gewoon verdergaan. Want daardoor stoppen mensen vaak
Naja ben gewoon zo bang dat ik het weer niet red..
heb het al vaker geprobeert maar telkens weer gestopt..Maar ik wil nu echt doorzetten!
Want ik wil het gewoon écht!
ik denk dat ik een stuk beter in me vel zou gaan zitten en een stuk fitter ga voelen.
Moet om 7 uur 2 paarden rijklaar hebben staan, moet nog omkleden, sporttas inpakken en eten