maar goed wel heel leuk nieuwes qua paardrijgebied

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:hardlopen is niet saai!
maar het wordt pas leuk na een half uur, dan maakt je lichaam een bepaald hormoon aan waar je verslaafd aan kan raeken (aan dat gevoel dan)
maar het wordt pas leuk na een half uur, dan maakt je lichaam een bepaald hormoon aan waar je verslaafd aan kan raeken (aan dat gevoel dan)
Annetje schreef:Ik ben meestal drie kwartier weg. De lessen duren nu 32 minuten incl. de wandelstukjes. Heb vandaag in totaal 28 minuten gerend geloof ik. Maar dan wel in kleinere stukjes dus.
Chatelaine schreef:Hm mn dagje was weer niet best.Ik heb wel besloten om hulp te zoeken der mee..Er lopen toch meer hier bij een dieetist?Hoe schrijf je dat?
Iig:
O:Optimel met kellogs K
T: Reepje chocolade (verjaardag oppaskindje) gelukkig maar 1 reepje genomen van de hele reep die ik mocht mee nemen en niet mee nam.
L: 1 br boterham met kaas en 1 met appelstroop glas melk
D: Zuurkoolschotel 2 keer opgeschept.(Niet heel veel maar toch )
T: Iets minder dan halve appel en halve banaan met optimel
Ik vergeet telkens tussendoortjes te nemen waardoor ik savonds te veel eet
denice schreef:om de drie passen in en uit! of twee en een half, niet te gehaast dan lig je zo totall loss op de stoep
_Scarlet_ schreef:Ja, weet ik, maar ik hou dat niet vol om de 3 passen. Maar ik adem heel erg bovenin m'n longen, en vooral als het dan wat fris is of ik verkouden ben dan gaan m'n longen zeer doen en kan ik niet meer lopen.
Myra schreef:Mijn planning voor vandaag:
O: brinta, 1 rijstwafel, 1 halve appel
T: komkommer
T: appel
L: 2 vboterham kipfilet, cup-a-soup kip
T: appel
T: halve banaan + yoghurt
A: onbekend
T: onbekend (vullen studentenhaver?)
Bew.: hopelijk fitnessen als ik er tijd voor heb, 60 min fietsen
_Scarlet_ schreef:Nou, goedemorgen! HA ben eindelijk eens een keer de eersteVolgens mij wordt eh... oliebol, naam vergeten, Sylhoutte pas rond 5:45 wakker, en dat is de vroegste die ik me kan herinneren.
Zo dus werken... pffff.... sliep uiteindelijk om 1u dus heb 3 uur en 3 kwartier slaap achter de rug. Denk dat ik vanmiddag nog lekker ga slapen